تماس تلفنی شمسایی با سرمربیان تیم ملی پرتغال و آرژانتین

تماس تلفنی شمسایی با سرمربیان تیم ملی پرتغال و آرژانتین

پایگاه خبری فوتبالی- وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران برای برگزاری بازی تدارکاتی با سرمربیان پرتغال و آرژانتین تماس گرفته است.

به گزارش فوتبالی، وحید شمسایی بعد از قبول هدایت تیم ملی فوتسال ایران بر پروسه جوانگرایی و استفاده از بازیکنان جوان تاکید کرده است.
شمسایی در گفتگو با مسئولان فدراسیون فوتبال اعلام کرده است که برای رسیدن به اهدافش نیاز به بازی های تدارکاتی کافی و مناسب دارد.

سرمربی تیم ملی به همراه شهاب سفال منش دستیار خود مقدمات انجام بازی های تدارکاتی را پیش برده اند ولی نهایی شدن این مسابقات بستگی به حمایت فدراسیون دارد.

شمسایی در نشست خبری امروز دوشنبه خود در حضور خبرنگاران خبر داد که با همتایان خود در پرتغال و آرژانتین برای هماهنگی بازی تدارکاتی مذاکره کرده است.

او گفت: اندازه سر سوزن در فوتسال دنیا اعتبار داریم و با تلفن هم تماس می گیریم. با تلفن به سرمربی آرژانتین و پرتغال تماس گرفتیم. وقتی آنها می گویند برای بازی دوستانه تاریخ تعیین کنید کارها را انجام می دهیم. این پروسه سپس باید به اتوماسیون فدراسیون برود و بودجه اش عملی شود. نمی خواهم آدمی باشم که حرفی بزنم و زیرش بمانم. اگر فدراسیون همکاری نکند لطمه می خوریم. این را با قدرت می گویم.

6641