عکس؛ کوتینیو، همسر و فرزندانش در حیاط منزلشان

عکس؛ کوتینیو، همسر و فرزندانش در حیاط منزلشان

پایگاه خبری فوتبالی - آینی همسر فلیپه کوتینیو ستاره برزیلی بارسلونا که قرضی به استون ویلا رفته، تصاویر جالبی از خودش، همسرش و فرزندانش در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

به گزارش فوتبالی، کوتینیو پس از انتقال قرضی از بارسلونا به استون ویلا توانست عملکرد خوبی را از خود ارائه بدهد و خوش درخشیده است. آینی و فلیپه صاحب سه فرزند به نام های ماریا، اسمرالدا و ژوزه هستند که در تصاویر مشترکشان حضور دارند. همسر ستاره برزیلی معمولا تصاویر زیادی از بچه هایش به اشتراک می گذارد چرا که به نظر می رسد که هواداران این خانواده هم به شدت دوست دارند که تصاویر بچه ها را ببینند.

در حال حاضر آینده کوتینیو چندان مشخص نیست هر چند که عملکرد خوبش در استون ویلا باعث شده تا مشتریان زیادی به خصوص در لیگ انگلیس داشته باشد. استون ویلا سخت در تلاش است تا قرارداد وی را به حالت قطعی در بیاورد و بارسا هم روی درآمد فروش این بازیکن حساب می کند. کوتینیو در حال حاضر همچنان رکورد گران ترین انتقال تاریخ لالیگا را در اختیار دارد چرا که بارسا برای خرید وی از لیورپول مبلغ 160 میلیون یورو هزینه کرد هر چند که این بازیکن در نیوکمپ هرگز نتوانست به خوبی هماهنگ شود و در نهایت تصمیم گرفت که مسیر خود را از بارسلونا جدا کند.

4125