بازیکنی که بیش از حد به بوفون و رونالدو احترام می‌گذاشت

بازیکنی که بیش از حد به بوفون و رونالدو احترام می‌گذاشت

پایگاه خبری فوتبالی - ماتیس دلیخت یکی از مهمترین خریدهای یوونتوس در سالهای اخیر بوده است.

به گزارش فوتبالی، مدافع هلندی در سن 20 سالگی پس از درخشش در آژاکس راهی یووه شد اما با وجود این که رقیب چندانی در یووه نداشت و به عنوان یک ستاره به تورینی ها  ملحق شد، آن طور که باید و شاید موفق نبود. رابطه دلیخت با رختکن تیم تورینی به نظر می رسد که چندان راحت نبوده است. 

دلیخت در مصاحبه ای در مورد روابطش با رختکن یوونتوس گفت:" در ابتدا خیلی مشکل بود چرا که من شخصیتی محترمانه را دارم. شاید بیش از حد به برخی از آنها مثل رونالدو و بوفون احترام گذاشتم. باید درک کنیم که همه ما بخشی از یک تیم هستیم. بعد از آن به هم تیمی و دوستانی خوب تبدیل می شویم. مک کنی خوش برخوردترین بود. انگار در دنیایی متفاوت زندگی می کند و خیلی سرگرم کننده است. از زمان حضورش درون زمین خیلی بهتر شده ام. قطعا به بازیکنی نظیر او نیاز است تا به تیم طراوت بدهد."

دلیخت در مورد تفاوت های یووه و آژاکس گفت:" در این جا همه بازیها مشکل هستند. در آژاکس وقتی با اختلاف کمتر از دو گل در مقابل تیم پانزدهم جدول پیروز می شدیم، هواداران ناراحت می شدند. در اولین سالم در این جا شگفت زده شدم که وقتی در مقابل تیم قعر جدولی با نتیجه یک بر صفر برنده می شویم، همه خوشحال می شدند. دوست داشتم که بیشتر گل بزنیم اما بقیه خوشحال بودند چرا که سطح تیم های پایین جدولی هم در این جا بالاست."

4125