طلسم‌شکنی با یک یار بیشتر؛ یازده + بیست هزار! (عکس)

طلسم‌شکنی با یک یار بیشتر؛ یازده + بیست هزار! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- شب گذشته بعد از دو سال شاهد حضور تماشاگران تراکتور در ورزشگاه یادگار امام تبریز بودیم.                                    

به گزارش فوتبالی، دیدار تیم های تراکتور و مس رفسنجان روز گذشته با حضور حدود بیست هزار تماشاگر در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد. شاگردان ساغلام بعد از سیزده بازی نبردن و پشت سر گذاشتن فصل زمستان با صفر برد، در اولین بازی سال جدید با یک یار بیشتر وارد زمین شدند و توانستند تیم پنجم جدول را با یک گل شکست دهند؛ یار دوازدهم تراکتور، هوادارانی بودند که نقش تعیین کننده ای در برد تیم  داشتند.

کمی شروع کار برای بازیکنانی که برای اولین بار چنین جوی را تجربه می کردند سخت بود ولی خیلی زود آنها هم پی به این موضوع بردند که در این دو سال تیم از چه نعمت بزرگی محروم بود. تراکتور با تشویق بی وقفه تماشاگرانش از فشار مس خارج شد و پیش از پایان نیمه اول یک گل هم زد. همین گل برای رسیدن به پیروزی بعد از چهار ماه کافی بود.

شاگردان ساغلام که بازی های بسیار آسان تری را در تبریز با شکست یا مساوی به پایان رسانده بودند، شب گذشته هم یک ارتش بیست هزار نفری را پشت خود داشتند و از آن انرژی می گرفتند و هم به قدرت تیم پی برده بودند و می دانستند که دیگر حق اشتباه ندارند! تی تی هایی که بعد از دو سال به ورزشگاه آمده بودند، در مثل شمشیری دو لبه بودند که به خوبی معلوم بود آمده اند تا فقط پیروزی ببینند.

همه چیز دست به دست هم داد تا تراکتور در شب بازگشت هوادارانش به ورزشگاه طلسم شکنی کرده و به پیروزی دست پیدا کند. این اتفاق چند ساعت بعد از دیدار زنوزی با اعضای تیم و اعلام عدم فروش تراکتور رخ داد تا هواداران تیم سرخ پوش آذربایجان دوباره به تشکیل تیمی قدرتمند که دیشب اثبات شد خودشان هم جزئی جدا نشدنی از آن هستند امیدوار باشند.

بازگشت شور و هیجان به سکوهای ورزشگاه یادگار امام همان حال و هوایی را ایجاد کرده بود که مختص این ورزشگاه و هواداران تراکتور است. آنها شب گذشته سنگ تمام گذاشتند و در شب درخشش ستاره هایی چون اخباری و عباس زاده، بهترین بازیکن میدان لقب گرفتند.

9719