آل نعمه: پریرا کار را برای فولاد در می‌آورد!

آل نعمه: پریرا کار را برای فولاد در می‌آورد!

پایگاه خبری فوتبالی- کاپیتان سال های نه چندان دور فولاد امیدوار است این تیم با رهبری نکونام از گروهش در آسیا صعود کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، احمد آل نعمه در مورد گروهی که فولاد خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا در آن قرار دارد و هم گروهی با تیم های الغرافه، شباب الاهلی و آهال گفت: فولاد نسبت به سال گذشته گروه خوبی دارد و امسال حتی می تواند به دلایل مختلفی از گروهش صعود کند؛ اولین دلیلش آقای نکونام و شناخت خوب و کافی از تیم فولاد است و الان هم خدا را شکر فولاد در زمانی پا به این بازی ها گذاشته که موتور این تیم روشن شده و خیلی خوب دارد کمک می کند و این در گام اول بازی های آسیایی به فولاد کمک می کند، در اولین بازی اگر بتوانند سه امتیاز را کسب کنند در ادامه کار راحت می‌توان نتیجه کسب کنند چون فکر می‌کنم سخت‌ترین حریف شان همین الغرافه است، شناخت زیادی از تیم‌های دیگر ندارم ولی  بازی های تیم استراماچونی را دیدم و می دانم تیم خیلی خوبی است.

او در مورد انتظار از هواداران در شرایط فعلی ادامه داد: هوادار یار دوازدهم است و هر موقع که در استادیوم بوده قطعا انرژی مضاعف داده و بازی زیباتری را شاهد بودیم و اینکه هوادار یعنی انرژی مثبت و حمایت. انشاالله  با انرژی مثبت هواداران تیم‌های کشورمان یعنی فولاد و سپاهان نتایج عالی کسب کنند.

بازیکن سابق فولاد در مورد اینکه بازی در کشور دیگر چه سختی هایی دارد گفت: قطعا الان که بازی ها رفت و برگشت نیست و در کشور تعیین شده انجام می‌شود شرایط فرق دارد و اگر تیم‌های حریف در اصفهان و اهواز می‌آمدند بازی های زیباتری را شاهد بودیم چرا که در حضور کامل هواداران تیم ها بازی می کردند.

آل نعمه در پایان در مورد اینکه کدام بازیکن فولاد  می‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا کارگشا باشد افزود: تمام بازیکنان مهم هستند ولی در این یکی دوسال لوسیانو پریرا هر وقت فولاد بد بازی کرده به قول ما فوتبالی ها بازی را در آورده. او یک بازیکن باهوش است و بار ها شاهد گلزنی اش بوده ایم. فولاد بازیکنان تاثیرگذار زیادی مثل آبشک و شهاب گردان دارد و بازیکنان خوبی در خط دفاع مثل آقاسی و در خط هافبک رضاوند را دارد که خوب کار می کند و خیل زود هم در فولاد جا افتاد.

9719