پرسپولیس بدون گل‌محمدی هوادار را می‌برد؟

پرسپولیس بدون گل‌محمدی هوادار را می‌برد؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا سرمربی قرمزها می‌تواند از روی سکوهای ورزشگاه دستگردی تیمش را به 3 امتیاز بازی مقابل هوادار برساند؟

به گزارش فوتبالی، لیگ برتر امروز در حالی دوباره برای پرسپولیس آغاز می‌شود که پایان سال گذشته برای این تیم اصلا خوشایند نبود.

 رفتارهای یحیی گل‌محمدی در دربی، این تیم را به دردسر انداخت و او با توجه به کارت قرمزی که از داور دربی دریافت کرد باید مسابقه تیمش با هوادار را از روی سکوها دنبال کند و حتی این احتمال وجود دارد که با محرومیت بسیار سنگینی هم روبه‌رو شود. 

شاید اگر کمیته انضباطی تصمیم سختی در مورد سرمربی پرسپولیس بگیرد، او حتی باید خودش را برای کنار ماندن از زمین تا پایان فصل هم آماده کند.

یحیی گل‌محمدی تاکنون از زمان بازگشت به پرسپولیس به عنوان سرمربی 3 بازی را از روی سکوها نظاره کرده که حاصل این بازی‌ها یک برد و 2 تساوی بوده است.

اولین بار یحیی فصل گذشته و در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان مجبور شد مقابل همکار قدیمی خود مجتبی حسینی تیمش را از روی سکو هدایت کند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دومین دیداری که پرسپولیس در غیاب سرمربی‌اش به مصاف حریفش رفت به بازی برگشت مقابل نساجی در فصل قبل برمی‌گردد که پرسپولیس برنده این بازی شد. 

سرمربی قرمزها آخرین بار در بازی برگشت لیگ بیستم مقابل فولاد از روی سکوهای ورزشگاه فولاد آره‌نا نظاره‌گر عملکرد شاگردانش بود که این بازی برنده نداشت و با تساوی بدون گل به پایان رسید.

گزارش: زانیار دلیری