مدیر برنامه‌های وینگر فرانسوی به بارسلون می‌آید

مدیر برنامه‌های وینگر فرانسوی به بارسلون می‌آید

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق آخرين خبرها و گزارش‌های منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف اسپانیایی خصوصا رسانه‌های منطقه کاتالونیا، هدف از سفر و حضور مدیر برنامه‌های وینگر ملی‌پوش فرانسوی آبی و اناری پوشان در شهر بندری بارسلون، تمدید قرارداد این بازیکن با مقامات باشگاه کاتالانی خواهد بود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه اسپانیایی موندو دیپورتیوو، سیکسو، ایجنت و مدیر برنامه‌های عثمان دمبله، وینگر تیم ملی فوتبال فرانسه و باشگاه بارسلونای اسپانیا طی هفته آینده به این شهر بندری سفر خواهد کرد تا با این بازیکن پر حاشیه در خصوص تمدید قرارداد با مقامات باشگاه کاتالانی صحبت کند.

طبق این گزارش‌ها، این مدیر برنامه‌ها و ایجنت بازیکن ملی‌پوش فرانسوی تصمیم دارد که راه چاره‌ای برای تمدید قرارداد عثمان دمبله با مدیران و مسئولان باشگاه اسپانیایی بارسلونا پیدا کند. خواسته مديران و مقامات باشگاه بارسلونا و پیشنهاد آن ها کاملاً واضح و مشخص است و این عثمان دمبله است که باید خود را با شرایط این باشگاه کاتالانی و مدیرانش وفق دهد؛ در غیر این صورت، خبری از تمدید قرارداد این وینگر ملی‌پوش فرانسوی با آبی و اناری پوشان بارسلونا نخواهد بود.

برخی از رسانه های اسپانیایی و اروپایی طی انتشار گزارشاتی معتقد هستند که عثمان دمبله پیش از این با مدیران و مسئولان باشگاه پاری سن ژرمن فرانسه پیش قرراداد امضا کرده و ماجرای تمدید قرارداد این بازیکن با کاتالان‌ها به کلی منتفی شده می باشد.

9404