عصبانیت الگری پس از شکست در دربی ایتالیا و تایید خبر مصدومیت لوکاتلی

عصبانیت الگری پس از شکست در دربی ایتالیا و تایید خبر مصدومیت لوکاتلی

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی ایتالیایی بیانکونری بعد از شکست خانگی تیمش در دربی ایتالیا در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، یوونتوس بعد از شانزده بازی متوالی این بار در خانه برابر رقیب دیرینه اش اینتر شکست خورد و دربی ایتالیا را از دست داد. شاگردان مکس الگری در حالی که ورزشگاه یوونتوس بعد از دو سال شاهد حضور تماشاگران و بازگشت ظرفیت کامل استادیوم بود یک بر صفر برابر نراتزوری شکست خورد تا علاوه بر گسستن نوار کامیابی های اخیر و عدم شکست ناپذیری اش در سال جدید میلادی، شرایطش در جدول رده‌بندی را نیز یک بار دیگر با مشکل روبرو کند و به طور علنی از رقابت برای کسب اسکودتو خارج شود.

مکس الگری، مربی یوونتوس در سخنان بعد از پایان بازی و در حالی که خشمگین نیز به نظر می رسید گفت: "بهتر است از صحبت در خصوص مسائل بیهوده و بی ثمر در این لحظه خودداری کنیم. در مورد شرایط تیم و بازی تیم صحبت کنیم، بازی خوبی بود، بارها به سمت دروازه رقیب شوت زدیم، بارها موقعیت ایجاد کردیم و نمایش خوبی داشتیم، واقعاً حیف برای این شکست. معتقدم که همچنان برای پیشرفت و بهتر شدن مسائلی وجود دارد اما امروز باید یک بار دیگر بگویم که بازی زیبایی ارائه کردیم و سطح تکنیکی تیم بالا بود. با این نتیجه به طور کلی از کورس برای کسب اسکودتو خارج شدیم، حتی اگر می بردیم نیز کار دشواری بود، اما حالا باید به امتیازگیری در ادامه دیدارها و ایستادن در رتبه چهارم فکر کنیم و شرایطمان را قطعی کنیم و برای سال آینده خودمان را آماده کنیم."

مربی یووه در ادامه ضمن رضایت از شرایط فنی تیمش افزود: "جای پیشرفت وجود دارد، من امروز از تیم را نسبت به دیدارهای گذشته بیشتر راضی بودم. زکریا و ولاهوویچ نیز خوب بازی کردند و بارها مؤثر ظاهر شدند. از حالا برای سال آینده زمان زیادی باقی است و ما می توانیم شرایط را برای قهرمانی مجدد مهیا کنیم، ما دوباره شروع خواهیم کرد. اما حالا تا جایی که ممکن است امتیاز کسب می کنیم تا در رده چهارم بمانیم زیرا رم در فاصله پنج امتیازی ماست و باید مراقب باشیم."

شرایط فصل:

"ما بد شروع کردیم، امتیازات زیادی از دست دادیم. برخی مسائل جزئی بسیار تعیین کننده هستند و ما در آن بخش اشتباه زیادی کردیم اما نیمه پر لیوان را می بینیم، بازیکنان پخته تر شده اند و تیم هماهنگ تر شده و این بازیکنان برای تیم تبدیل به مهره های مهمی شده اند. باید بر روی بهبود کیفی و فنی تیمی کار کنیم و سعی کنیم شرایط و سطح تیم را ارتقا دهیم و تا جای ممکن امتیازات آینده را کسب کنیم."

دیبالا:

"باید با باشگاه ملاقات کنیم و شرایط را بررسی کرد. در حال حاضر بعد از بازی زمان مناسبی برای صحبت در این خصوص نیست، من از بازی لذت بردم هر چند که موفق به گلزنی نشدیم."

لیگ قهرمانان:

شب قبل داشتم بازی لیگ قهرمانان را تماشا می کردم و برایم باور کردنی نیست چطور در آن جا گل نزدیم. در مورد برخی از قضاوت ها بررسی می کردم که طبق معمول بسیاری از آن‌ ها درست نبوده. با این حال بازی خوبی داشتیم اما زمانی که از دست می دهیم باید ساکت باشیم."

شک:

"من در مورد شرایط رابیو تردید داشتم که بازی های زیادی انجام داد و همیشه مورد انتقاد قرار می گرفت اما امشب بازی او فوق العاده بود و به او برای این بازی تبریک می گویم."

مدعی کسب اسکودتو:

"من فکر می کنم که اینتر باشد چون نسبت به میلان و ناپولی بازی های آسان تری دارد و برای آن‌ ها برتری در بازی امشب یک مزیت بسیار مهم است و البته نمایش خوبی داشتند و اگر این گونه تا پایان فصل بازی کنند می توانند جز مدعیان اصلی باشند."

لوکاتلی:

"مشکل و آسیب دیدگی از ناحیه زانو داشت و به این دلیل از میدان خارج شد که احتمال دوری بیست روزه او وجود دارد، در مورد آسیب دیدگی از ناحیه سر، نه این کمترین مشکل بود."

9404