کاپیتان سابق رئال مادرید به شکل تحقیرآمیزی هو شد

کاپیتان سابق رئال مادرید به شکل تحقیرآمیزی هو شد

پایگاه خبری فوتبالی - با وجود آن که پی اس جی در مقابل لوریان با نتیجه پنج بر یک پیروز شد و یک شب لذت بخش را در هفته سی ام لیگ فرانسه تجربه کرد، سرجیو راموس کاپیتان سابق رئال مادرید که در دقیقه 72 به جای مارکینیوش وارد زمین شده بود، شب تلخی را داشت.

به گزارش فوتبالی، راموس در زمان ورودش به پارک دو پرنس به شدت توسط هواداران پی اس جی هو شد. در حقیقت هواداران تیم فرانسوی از مصدومیت های پرشمار راموس خوشحال نیستند. مدافع اسپانیایی یکشنبه ششمین بازی فصلش را داشت و در این فصل حتی یک دقیقه هم در لیگ قهرمانان اروپا بازی نکرد.

البته هو شدن راموس یک اتفاق لحظه ای نبود بلکه به شکل تحقیرآمیزی ادامه داشت. هر بار که راموس صاحب توپ می شد، توسط کل استادیوم هو می شد. راموس چه پاس می داد، چه توپ را قطع می کرد و چه به حملات اضافه می شد، فقط هو می شد. در حقیقت به نظر می رسد که کاپیتان سابق رئال مادرید یکی از بدترین شب های کل عمرش را در زمین پی اس جی تجربه کرد.

راموس هنوز نمی داند که آیا فصل بعد هم در پی اس جی بازی می کند یا نه اما در مقابل لوریان کار خاصی نکرد چرا که تیم حریف کاملا در لاک دفاعی فرو رفته بود. امباپه با دو گل و سه پاس گل بدون تردید بهترین بازیکن میدان بود.

4125