عکس؛ اشک و گریه سیمئونه در ورزشگاه خانگی اتلتیکو مادرید

عکس؛ اشک و گریه سیمئونه در ورزشگاه خانگی اتلتیکو مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید هنگامی که در ابتدای بازی مقابل دپورتیوو آلاوز، در ورزشگاه واندا متروپولیتانو یعنی همان ورزشگاه خانگی اتلتیکو مادرید یک مراسم یادبود برای پدر مرحومش برگزار شد، اشک در چشمانش جاری شد و گریه کرد.

به گزارش فوتبالی، کارلوس سیمئونه، پدر دیگو پابلو سیمئونه به تازگی درگذشته است. کارلوس سیمئونه هنگامی که درگذشت 79 سال داشت. در ابتدای بازی اتلتیکو مادرید مقابل دپورتیوو آلاوز که اتلتیکو مادرید در نهایت موفق شد با نتیجه 4 بر 1 در این بازی دپورتیوو آلاوز را شکست دهد، یک مراسم یادبود ساده برای پدر دیگو سیمئونه برگزار شد و تصویر او در اسکوردبرد ورزشگاه به نمایش درآمد.

دیگو سیمئونه با دیدن این صحنه و تصویر پدرش و همچنین محبتی که هواداران به او داشتند، احساساتی شد و اشک ریخت و بدین ترتیب تصاویری از گریه کردن سیمئونه توسط عکاسان به ثبت رسید. تصویری که معمولا دیده نشده است چرا که دیگو سیمئونه به یک مربی محکم و با صلابت مشهور است که همواره در طول بازی با انرژی زیاد، تیم خود را تهییج می کند.

تصاویر گریه کردن و اشک ریختن سیمئونه در شبکه های اجتماعی وایرال شده و مورد توجه قرار گرفته است. در این بازی سوارز و ژائو فلیکس گل های اتلتیکو مادرید را به ثمر رساندند.

1470