تصاویر دیدنی از محل اقامت یاران مسی در جام جهانی؛ دانشگاه قطر!

تصاویر دیدنی از محل اقامت یاران مسی در جام جهانی؛ دانشگاه قطر!

پایگاه خبری فوتبالی - قرعه کشی رقابت های جام جهانی 2022 قطر انجام شد و تیم های مختلف همگروهی های خود را شناختند و بدین ترتیب گروه های مختلف مشخص شدند و اکنون باید منتظر شروع این رقابت ها باشیم.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی آرژانتین که لیونل مسی را به عنوان فوق ستاره خود به همراه دارد، در گروه سوم رقابت ها در کنار عربستان، لهستان و تیم ملی مکزیک قرار گرفته است و قرار است که با این تیم ها به رقابت بپردازد.

آرژانتینی ها محل اسکان و محل اقامت خود را در قطر مشخص کرده اند تا تیم ملی آرژانتین که راهی قطر شد در این محل اسکان داشته باشد. دانشگاه قطر جایی است که فدراسیون فوتبال آرژانتین برای یاران لیونل مسی در نظر گرفته است. این دانشگاه بیش از 25000 متر مربع مساحت دارد و در یک منطقه مهم در قطر قرار گرفته است. فاصله این محل تا فرودگاه بین المللی دوحه 20 کیلومتر است و به ایستگاه مترو هم نزدیک است. از سویی این دانشگاه حدود 20 دقیقه تا ورزشگاه لوسیل فاصله دارد، جایی که قرار است فینال در آنجا برگزار شود.

این مکان حدود 30 باشگاه ورزشی چه به صورت زمین چمن و چه به صورت سالن بدنسازی دارد و برای آماده سازی و تمرین تیم ملی آرژانتین کاملا مناسب است.

1470