ورود دوباره پیکان به تونل وحشت لیگ برتر

ورود دوباره پیکان به تونل وحشت لیگ برتر

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتبال پیکان 3 بازی سخت را در هفته‌های آینده لیگ برتر پیش رو خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، خودروسازان لیگ برتر فوتبال ایران امسال تیمی کاملا جوان هستند که با هزینه اندک وارد مسابقات شدند؛ با این حال آنها نتایج خوبی را کسب کردند و هم اکنون در رده هفتم جدول قرار دارند.

پیکان در 3 هفته آینده لیگ برتر اما با 3 حریف سرسخت روبه‌رو خواهد شد. بر اساس قرعه مسابقات شاگردان مجتبی حسینی در هفته‌های 24، 25 و 26 لیگ برتر باید با استقلال، پرسپولیس و سپاهان روبه‌رو شوند که مسابقات سنگینی برای آنها محسوب می‌شود.

رویارویی با 3 تیم بالایی جدول رده‌بندی در 3 هفته متوالی اتفاقی است که خیلی‌ها را در نیم فصل اول آن را برای پیکان به تونل وحشت تشبیه کردند. اگرچه شاگردان حسینی در نیم فصل اول مقابل سرخابی‌های فوتبال بازنده شدند اما در اصفهان دست به کار بزرگی زدند و سپاهان را دو بر یک شکست دادند.

حالا در نیم فصل دوم بار دیگر پیکان از روز سه‌شنبه 3 نبرد سخت خودش را آغاز خواهد کرد. خودروسازان امیدوارند که از بازی با استقلال بتوانند شگفتی‌ساز دیدار با مدعیان قهرمانی لیگ برتر باشند و با توجه به اینکه مسابقات لیگ بعد از هفته بیست و چهارم مدتی تعطیل خواهد بود، آنها می‌توانند با ریکاوری مناسب برای دو مسابقه حساس با پرسپولیس و سپاهان خود را آماده کنند.

گفتنی است؛ دیدار استقلال و پیکان ساعت 20:45 روز سه‌شنبه 16 فروردین در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

۴۱۵۴