نظر معاون سابق و معاون فعلی پرسپولیس درباره بدون تماشاگر شدن بازی با هوادار

نظر معاون سابق و معاون فعلی پرسپولیس درباره بدون تماشاگر شدن بازی با هوادار

پایگاه خبری فوتبالی- مخاطب استوری معاون پشتیبانی باشگاه پرسپولیس چه کسی بود؟

به گزارش فوتبالی، در حالی که قرار است بازی تیم‌های پرسپولیس و هوادار فردا شب در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار شود، سازمان لیگ اعلام کرد این بازی به دلیل مخالفت شورای تامین استان و مصوبه‌ای که از قبل برای تیم‌های پرسپولیس، استقلال و تراکتور وجود دارد، بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

پس از این موضوع انتقادهایی زیادی از سازمان لیگ در شبکه‌های اجتماعی مطرح شد که سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر در مصاحبه ای٬ توضیحاتی درباره عدم حضور تماشاگران در این بازی ارائه کرد.

ابراهیم شکوری معان سابق باشگاه پرسپولیس  پس از توضیحات سهیل مهدی با انتشار توییتی اعلام کرد ورزشگاه دستگردی از سوی ای اف سی تایید شده است.

ساعاتی پیش اما علی عطایی معاون اداری، مالی و پشتیبانی باشگاه پرسپولیس در صفحه اینستاگرامش پستی منتشر کرد که به نظر می‌رسد بی ارتباط با توییت شکوری نبوده است. عطایی نوشته است: " برخی دوستان رفتارشان به شکلی است که احساس می شود آنها بیشتر از ما دلسوز پرسپولیس هستند، تشویش اذهان عمومی کار خوبی نیست!" 

عطایی در استوری که منتشر کرده، به صورت کامل در رابطه با پیگیری‌های باشگاه برای حضور هواداران در بازی پرسپولیس- هوادار توضیح داده است تا هواداران باشگاهش به صورت کامل در جریان قرار بگیرند.

7655