واکنش اسطوره لیورپولی به غیبت رونالدو در شب توقف منچستریونایتد

واکنش اسطوره لیورپولی به غیبت رونالدو در شب توقف منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته منچستر یونایتد و لسترسیتی در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید و بدین ترتیب منچستر یونایتد نتوانست در این بازی هر سه امتیاز را به دست بیاورد و اکنون کارش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دشوار تر از قبل شده است.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو در این بازی غایب بود و حضور نداشت. گفته می شود که علت غیبت رونالدو در این بازی بیماری بوده است اما برخی از رسانه ها گفته اند که رالف رانگنیک به عمد از رونالدو در این بازی استفاده نکرده است و روابط میان رانگنیک و رونالدو در حال حاضر شرایط مساعدی ندارد.

جیمی ردنپ، اسطوره لیورپولی که در حال حاضر یک تحلیلگر تلویزیونی است، درباره غیبت کریستیانو رونالدو در بازی مقابل لسترسیتی گفت:"در بازی دیشب ثابت شد که او به هیچ وجه مشکل منچستریونایتد نیست، آن‌ها به طور مشخصی در این بازی به او نیاز داشتند."

در واقع حرف و حدیث هایی مطرح شده که کریستیانو رونالدو ممکن است در تابستان آینده دوباره تیم خود را عوض کند و دست به ترک شیاطین سرخ بزند چرا که در حال حاضر مشکلاتی در رختکن منچستریونایتد پیدا کرده است.

1470