گزارش‌روز؛ برترین‌های آلمان در استفاده از ضربات ایستگاهی و کرنر

گزارش‌روز؛ برترین‌های آلمان در استفاده از ضربات ایستگاهی و کرنر

پایگاه خبری فوتبالی - وب‌سایت رسمی بوندس‌لیگای آلمان به بررسی آمار و ارقام موفقيت تیم‌های این لیگ در ضربات ایستگاهی و کرنرها پرداخته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از وب‌سایت رسمی بوندس‌لیگای آلمان، وقتی که صحبت از ضربه کرنر به میان می‌آید، یونیون برلین و فرایبورگ بهترین‌های بوندسلیگا هستند. این تیم‌ها با پنجاه و چهل و شش درصد بالاتر از میانگین قرار دارند. یونیون برلین دارای دومین ارزش xGoals (6.86) است. آن‌ها شش شوت داشته‌اند که بیشترین ضربه در لیگ است که نتیجه آن چهار گل بوده است.

فرایبورگ با هشت گل بیشترین گل را در فصل 2021/2022 از روی نقطه کرنر زده است. تیم‌های بعدی هوفنهایم (35 درصد)، بروسیا مونشن گلادباخ (33 درصد) و اینتراخت فرانکفورت (27 درصد) هستند. آرمینیا بیلفلد و هرتابرلین (هر دو با 56-) کمترین خطر را از کرنرها دارا بوده‌اند.

اما بایرلورکوزن استاد ضربات آزاد است؛ شاهد بودیم که بایرلورکوزن در طول هفته یک ضربه ایستگاهی را در لیگ اروپا به گل تبدیل کرد که نباید آن را اتفاقی قلمداد کرد. تهدید کننده‌ترین تیم بوندسلیگا در ضربات ایستگاهی بایرلورکوزن بوده است. ورکسلف با نود و یک درصد بالاتر از میانگین لیگ قرار دارد. آن‌ها شش گل از چنین توپ‌هایی به ثمر رسانده‌اند، علی‌رغم اینکه xG فقط 2.75 است. سه تیم برتر بعدی را فرایبورگ (76 درصد) و بایرن مونیخ (75) صدرنشین لیگ شامل می‌شوند.

در حالی که یونیون برلین استاد استفاده از ضربات کرنر است، وقتی توپ در جای دیگری از زمین بازی متوقف می‌شود، به نظر نمی‌رسد که استفاده از آن را به درستی انجام دهند. آن‌ها کمترین خطر را در بخش استفاده از ضربات ایستگاهی با 66- درصد دارند. آرمینیا بیلفلد نیز این بار در پایین جدول با 47- درصد قرار دارد.

9404