میلان به دنبال جذب ستاره جنوا برای جانشینی تئو هرناندز

میلان به دنبال جذب ستاره جنوا برای جانشینی تئو هرناندز

پایگاه خبری فوتبالی - مدیریت باشگاه میلان ایتالیا به دنبال به خدمت گرفتن فول بک جوان و ایتالیایی تیم جنوا برای جایگزینی بالو توره به عنوان پشتیبان نامطمئن تئو هرناندز می‌باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه کالچو مرکاتو، فوده بالو توره تابستان گذشته با بیست و پنج سال سن و امیدهای فراوانی راهی میلان و سری آ شد اما او بدون انجام بازی همواره با مصدومیت‌های مختلفی درگیر بوده است و نتوانسته به هیچ وجه مدیریت روسونری را قانع کند.

این ملی‌پوش سنگالی توسط چندین باشگاه از لوشامپیونه یا همان لیگ یک فرانسه مورد توجه قرار دارد و باشگاه میلان قصد دارد تا در تابستان پیش روی او را تنها پس از گذشت دوازده ماه از ورودش به فروش برساند. به عبارت دیگر، پائولو مالدینی قصد دارد تا گزینه مناسب‌تری برای پشتیبان تئو هرناندز در اختیار استفانو پیولی قرار بدهد.

جذاب‌ترین گزینه در رابطه با کامبیاسو با بیست و دو سال سن می باشد؛ بازیکنی که قراردادش سال آینده با جنوا تمام خواهد شد. این فول بک ایتالیایی قامتی بلند و فیزیک مناسبی دارد که می‌تواند به موجب آن در هر دو فاز دفاعی و هجومی در روسونری بازی کند.

مدیران و مسئولان باشگاه میلان ایتالیا به شدت به دنبال تقویت خط دفاعی روسونری برای حضور پر قدرت در مسابقات فصل آینده لیگ ایتالیا و لیگ قهرمانان اروپا هستند.

9404