عکس؛ تلاش برای زخمی کردن دروازه‌بان سلتیک با لیوان شکسته!

عکس؛ تلاش برای زخمی کردن دروازه‌بان سلتیک با لیوان شکسته!

پایگاه خبری فوتبالی - یکشنبه رنجرز و سلتیک در دربی حساس فوتبال اسکاتلند به مصاف هم رفتند که پرتاب یک لیوان شکسته به درون زمین باعث شد تا بازی متوقف شود.

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسید که هواداران رنجرز این لیوان شکسته را به نزدیکی دروازه جو هارت پرتاب کرده اند تا دروازه بان سلتیک در زمان شیرجه زدن دچار مصدومیت شود و به نوعی قصد زخمی کردن وی را داشته اند!

بازی سلتیک و رنجرز در روز یکشنبه دقایقی متوقف شد چرا که چندین مامور امنیتی وارد چمن شدند تا لیوان های شکسته را خارج کنند. آلی مک کوییست مهاجم سابق رنجرز که به عنوان کارشناس تلویزیونی بازی در شبکه اسکای اسپورت حاضر شده بود، گفت:" فکر می کردم که هیچ چیز قرار نیست که بیش از این من را شگفت زده کند. این یک حماقت محض است." اندی واکر دیگر کارشناس تلویزیونی هم گفت:" واقعا وحشیانه و عجیب است. شیشه شکسته درون زمین می تواند به بازیکنان و داور ضربه بزند. واقعا وحشتناک است. صحنه های شرم آوری است. خجالت آور است که کسی بخواهد چنین چیزی را درون زمین پرتاب کند."

سلتیک توانست با نتیجه دو بر یک در این بازی به پیروزی برسد. آرون رمزی توانست رنجرز را پیش بیاندازد اما تام روگیچ و کامرون کارتر ویکرز گلهای پیروزی بخش را برای سلتیک به ثمر رساندند و نتیجه را جبران کردند.

4125