پس از شکست ناامیدکننده چلسی؛ هشدار مایکل اوون به آبی‌ها

پس از شکست ناامیدکننده چلسی؛ هشدار مایکل اوون به آبی‌ها

پایگاه خبری فوتبالی- پس از شکست شوکه کننده آنها در لیگ برتر مقابل برنتفورد، مایکل اوون، مهاجم سابق تیم ملی انگلیس به بازیکنان آن‌ها هشدار داد، که حضور در جمع چهار تیم برتر تضمین‌شده نیست.

به گزارش فوتبالی، شاگردان توماس توخل در جریان شکست 4-1 روز شنبه مقابل برنتفورد، رقیب غرب لندنی خود، در فاصله 10 دقیقه سه گل دریافت کردند.

قهرمان اروپا در اوایل نیمه دوم توسط آنتونیو رودیگر به گل رسید. اما زمان زیادی طول نکشید تا آن‌ها با نتیجه 3-1 عقب بیافتند.

با وجود شکست سنگین خانگی، رتبه سوم چلسی در جدول رده‌بندی تضمین‌شده است. اما آن‌ها نتوانستند اختلاف پنج امتیازی خود را نسبت به آرسنال رده چهارمی، که یک بازی پیش رو دارد، موقتا افزایش دهند. توپچی‌ها درصورت پیروزی می‌توانند خود را به دوامتیازی چلسی برسانند.

اوون در واکنش به پیروزی خیره کننده برنتفورد مقابل چلسی، گفت: چه کسی این را باور می کرد؟ چلسی، در فُرم خوب خود در لیگ، به برنتفورد باخت. ناگهان به جدول لیگ نگاه می کنید و حالا فکر می کنید «آیا آرسنال به آن‌ها می‌رسد؟»."

شان رایت-فیلیپس، ستاره سابق چلسی نیز افزود: نتیجه بازی همه ما را غافلگیر کرد، من هنوز هم از آن شگفت زده هستم. اما برنتفورد فوق العاده خوب بازی کرد."

در کنار آرسنال، تاتنهام و منچستریونایتد نیز در تعقیب چلسی هستند. البته آن‌ها به‌عنوان رقبای چلسی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، 8 امتیاز با آبی‌ها فاصله دارند.

9719