علت غیبت کریستیانو رونالدو مقابل لسترسیتی چه بود؟

علت غیبت کریستیانو رونالدو مقابل لسترسیتی چه بود؟

پایگاه خبری فوتبالی- رالف رانگنیک، سرمربی شیاطین سرخ، پس از تساوی خانگی مقابل لسترسیتی درباره دلیل غیبت رونالدو در لیست تیم صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو در تساوی 1-1 منچستریونایتد مقابل لسترسیتی، در لیست تیم حضور نداشت. در غیاب برنده 5 توپ طلا، یونایتد در کسب پیروزی ناکام ماند و امتیازات ارزشمندی را در رقابت برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا از دست داد.

بنابر آن‌چه سرمربی منچستریونایتد می‌گوید، کریستیانو رونالدو بازی لیگ برتر مقابل لسترسیتی را به دلیل ابتلا به علائمی شبیه آنفولانزا از دست داده‌است.

رانگنیک در گفتگو با خبرنگاران گفت: "متاسفانه او علائمی شبیه به آنفولانزا داشت که دیروز خود را نشان داد. بدیهی است که او باید در ترکیب اصلی بازی می‌کرد اما احساس خوبی نداشت و نمی توانست تمرین کند. دکتر امروز صبح برای معاینه مجدد به خانه‌اش رفت، اما حالش بهتر نشده بود و به همین دلیل است که متأسفانه نتوانست بازی کند."

رونالدو پیش از نیز به‌ دلیل غیبت در دربی شهر منچستر بسیار حاشیه‌ساز شده‌ بود که نهایتا مشخص شد طبق گفته رالف رانگنیک واقعا به‌ دلیل مصدومیت قادر به همراهی شیاطین سرخ نبوده‌ است.

منچستریونایتد در غیاب رونالدو بار دیگر امتیاز از دست داد و با این تساوی 1-1 و از دست رفتن 2 امتیاز حیاتی، آن‌ها با دو بازی بیشتر نسبت به آرسنال، 3 امتیاز کمتر دارند و شانس خود برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا را کمتر از قبل می‌بینند.

9719