هدفگذاری بارسلونا برای انتقال آزاد مهاجم آرسنال در تابستان

هدفگذاری بارسلونا برای انتقال آزاد مهاجم آرسنال در تابستان

پایگاه خبری فوتبالی- پس از پیرامریک اوبامیانگ، بارسلونا این‌بار برای به‌خدمت گرفتن الکساندر لاکازت به‌عنوان یک بازیکن دیگر آزاد دیگر از آرسنال برنامه‌ریزی می‌کند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا پیش از این یک مهاجم از آرسنال، پیرامریک اوبامیانگ، را به‌صورت رایگان جذب کرده که تا این لحظه شدیدا خرید موفقی بوده‌است. اکنون اسپورت گزارش می‌دهد، که بارسلونا برای خرید مهاجم دیگری از آرسنال به‌صورت آزاد هدفگذاری کرده‌است.

 قرارداد الکساندر لاکازتِ 30 ساله در پایان فصل جاری به‌اتمام می‌رسد و به‌نظر می‌رسد با شرایط فعلی او شانس زیادی برای ماندن در امارات نداشته باشد. به‌همین منظور، پیش‌بینی می‌شود که لاکازت فوتبال خود را در لیون، باشگاه سابق خود، ادامه دهد.

با این حال به‌دلیل حضور اوبامیانگ در نیوکمپ از آغاز ماه فوریه، پیوستن مجدد به یار قدیمی در آرسنال می‌تواند لاکازت را برای انتقال به بارسلونا متقاعد کند.

لاکازت در این فصل 29 بازی برای توپچی‌ها انجام داده، که باوجود اینکه همیشه برای تاثیرگذاری در زمین تلاش کرده، 6 گل و 8 پاس‌گل نتیجه آن بوده‌‌است. میکل آرتتا، سرمربی باشگاه، احتمالا با خروج لاکازت مشکلی نخواهد داشت.

بارسا به‌دنبال یک مهاجم جدید است و ارلینگ هالند، روبرت لواندوفسکی و محمد صلاح گزینه‌های احتمالا آن‌ها هستند. اما هر سه به دستمزد قابل‌توجه و هزینه انتقال نیاز دارند، بنابراین لاکازت می تواند گزینه ارزان‌تری برای آبی‌اناری‌ها باشد.

9719