واکنش علی دایی به اتفاقات بازی تیم ملی مقابل لبنان(عکس)

واکنش علی دایی به اتفاقات بازی تیم ملی مقابل لبنان(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- علی دایی جدیدترین چهره سرشناسی است که به اتفاقات تلخ بازی تیم ملی مقابل لبنان در مشهد مقدس واکنش نشان داده است.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که قرار بود این بازی بدون حضور تماشاگران برگزار شود اما دو سه روز قبل از بازی بود که اعلام شد تماشاگران مشکلی برای ورود به ورزشگاه امام رضا(ع) ندارند.

با توجه به آنکه ورود بانوان طرفدار فوتبال به ورزشگاه در بازیهای تیم ملی مشکلی ندارد، برخی بانوان هم با خرید بلیت امیدوار بودند بازی با لبنان را از نزدیک ببینند اما به شکل عجیب و بهتر بگوییم تلخی از حضور آنها در ورزشگاه جلوگیری شد.

طی روزهای گذشته، افراد زیادی به این مساله واکنش نشان دادند و حالا نوبت به علی رسیده که شدیدا علیه اتفاقات مشهد موضع بگیرد.

دایی – که در مراسم قرعه‌کشی جام جهانی مشخص شد او چقدر در جامعه جهانی فوتبال محبوبیت دارد – در صفحه اینستاگرامش و درباره حواشی بازی تیم ملی مقابل لبنان نوشته است:" اتفاقات شرم آور و رفتارهای غیر انسانی صورت گرفته در ورزشگاه امام رضا در برابر بانوان فوتبال دوست کشورمان در هیاهوی قرعه کشی جام جهانی هرگز “فراموش” نخواهد شد.

در تمامی موارد، حقوق زن و مرد برابر است. امیدوارم روزی فرا رسد که زنان و دختران ایرانی در آرامش و امنیت “آزادانه” به استادیوم ها بروند و اشک آنها برای شوق پیروزی تیم محبوبشان باشد نه در اثر اسپری فلفل، گاز اشک آور و …."

1984