هافبک منچستریونایتد با خوش‌شانسی از کارت قرمز گریخت

هافبک منچستریونایتد با خوش‌شانسی از کارت قرمز گریخت

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران معتقدند که اسکات مک تامینی بازیکن منچستریونایتد خوش شانس بوده که به خاطر تکل بی محابای خود روی جیمز مدیسون از لسترسیتی در اولدترافورد با کارت قرمز مواجه نشده است.

به گزارش فوتبالی، ملی پوش انگلیسی تکل خشنی روی پای هافبک لسترسیتی در نیمه دوم زد. مدیسون پس از این تکل خشن روی زمین افتاد که بازیکنان لستر به شدت اعتراض کردند اما آندر مارینر داور بازی به کارت زرد اکتفا کرد و داور ویدیویی در این صحنه تغییری ایجاد نکرد.

فوتبالدوستان در شبکه های اجتماعی به شدت معتقد بودند که مک تامینی باید اخراج شود. اسکات پنج دقیقه پس از این صحنه با مارکوس رشفورد تعویض شد. این دومین تعویض برای یونایتد بود چرا که لوک شاو هم به علت مصدومیت جای خود را به الکس تیس داده بود. لستر با گل ایهئاناچو از حریف پیش افتاد اما فرد بازی را به تساوی کشاند تا بازی با نتیجه یک بر یک به اتمام برسد. 

لستر این فرصت را داشت که گل دوم را هم به ثبت برساند چرا که مدیسون توانست از دخیا عبور کند اما در نهایت داور ویدیویی این گل را مردود کرد و اعلام کرد که ایهئاناچو در این صحنه مرتکب خطا روی واران شده و به همین خاطر گل مردود اعلام شد.

4125