تصمیم جالب داور اسپانیایی: چهار کارت زرد همزمان

تصمیم جالب داور اسپانیایی: چهار کارت زرد همزمان

پایگاه خبری فوتبالی - ماتئو لاهوز داور اسپانیایی در شب پیروزی ختافه مقابل مایورکا با نتیجه یک بر صفر، وایرال شد چرا که در یک لحظه به چهار بازیکن کارت زرد داد.

به گزارش فوتبالی، لاهوز یکی از مشهورترین داوران فوتبال اسپانیا است که گاهی در بازیهای لیگ قهرمانان قضاوت می کند.  لاهوز قضاوت بازی ختافه و مایورکا را در روز شنبه به عهده داشت که سعی کرد که بازی را کنترل کند هر چند که کار آسانی نداشت.

داور 45 ساله در یکی از صحنه ها با سریع ترین حرکت ممکن رو به سمت راستش کرد و به اونس اونال و ساندرو رامیرز از ختافه کارت زرد نشان داد. لاهوز بلافاصله رو به جیووانی گونزالس و فرانکو روسو از مایورکا کرد و به آنها هم کارت زرد نشان داد.

هواداران فوتبال معتقدند که لاهوز با این حرکت یاد حرکات عجیب مایک دین داور سرشناس لیگ انگلیس را تکرار کرده که در پایان فصل بازنشسته می شود. یک نفر در این باره کامنت گذاشته است:" مایک دین در پایان فصل بازنشسته می شود اما ماتئو لاهوز هنر نمایشی وی را ادامه می دهد." و دیگری نوشته است:"از نظر من نمی توان صحنه ای را بهتر از این قضاوت کرد." و دیگری نوشته است:" نمایش مایک دین رو به پایان است و نمایش ماتئو لاهوز آغاز می شود."

روسو در این بازی کارت زرد دوم را هم گرفت و اخراج شد و ختافه به لطف گل مایورال پیروزی ارزشمندی را کسب کرد. ختافه با این پیروزی به رتبه چهاردهم جدول صعود کرد و از منطقه سقوط دور شد در حالی که مایورکا در منطقه سقوط ماند.

4125