علت نمایش ضعیف چلسی فاش شد؛ پایان 13 سال زندگی مشترک توخل

علت نمایش ضعیف چلسی فاش شد؛ پایان 13 سال زندگی مشترک توخل

پایگاه خبری فوتبالی- روزنامه مِیل چاپ یکشنبه خود ادعا می‌کند که توماس توخل از همسر خود جدا شده‌است.

به گزارش فوتبالی، چلسی روز شنبه در خانه مقابل برنتفورد با نتیجه 4-1 شکست خورد. حال دیلی میل فاش کرده‌است، که سرمربی آبی‌ها به‌دلیل مشکلات به‌وجود آمده در زندگی شخصی خود فاقد تمرکز کافی بوده‌است.

توماس توخل که به‌عنوان سرمربی چلسی بعد از اعمال تحریم‌های دولتی برای رومن آبراموویچ، مالک روس باشگاه لندنی، با مشکل مالکیت باشگاه روبرو است، اخیرا فروپاشی زندگی مشترک 13 ساله خود را نیز تجربه کرده‌است.

سیسی، همسر توماس توخل، هفته گذشته مراحل جدایی و اتمام این زندگی مشترک را آغاز کرده و دوستان او می‌گویند باوجود تلاش برای بقای این رابطه، همه‌چیز تمام‌شده بوده‌است.

یک منبع ادعا می‌کند، که سیسی و توماس تمام تلاش خود را برای خودداری از این جدایی انجام دادند، اما راه دیگری وجود نداشته‌است.

شرایط به‌شدت غم‌انگیز است. خانواده توخل دو دختر دارند و درحال حاضر تمام اولویت آن‌ها فرزندانشان هستند.

توماس توخل به‌دلیل تعهد کاری بالا در باشگاه چلسی، علیرغم مشکلات اخیر مالکیت باشگاه و حواشی به‌وجود آمده، مورد تحسین همگان قرار گرفته‌است.

باشگاه چلسی در شرایط انتظار یک مالکیت جدید را می‌کشد، که آن‌ها برای فروش بلیت، خرید بازیکنان جدید و تمدید قرارداد با بازیکنان فعلی دچار مشکل هستند. توماس توخل پس از شکست مقابل برنتفورد به سوالی درباره این مسائل پاسخ نداد.

9719