تحقیر فرایبورگ به دست بایرن مونیخ در شب خاموش لواندوفسکی

تحقیر فرایبورگ به دست بایرن مونیخ در شب خاموش لواندوفسکی

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و هشتم از رقابت های بوندسلیگای آلمان، بایرن مونیخ و فرایبورگ به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با پیروزی چهار بر یک بایرن مونیخ به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، به نظر می رسد که باواریایی ها در این فصل هم مثل فصول قبل در مسیر قهرمانی بوندسلیگا قرار دارند و هیچ تیمی نمی تواند جلوی آن ها را بگیرد. بایرن مونیخ در حال حاضر با یک بازی بیشتر از دورتموند، 9 امتیاز بیشتر از این تیم دارد و در صدر جدول قرار گرفته است و در مسیر قهرمانی رقابت های بوندسلیگا است و باید دید که قهرمانی باواریایی ها در رقابت های لیگ آلمان چه زمانی قطعی می شود.

در این بازی روبرت لواندوفسکی 63 دقیقه بازی کرد اما گلی نزد و پاس گلی نداد و به طور کلی شب خاموشی داشت. گل های بایرن مونیخ را در این بازی لئون گورتسکا، گنبری، کومان و سابیتزر به ثمر رساندند تا سه امتیاز دیگر به حساب قرمز پوشان واریز شود.

بایرن مونیخ به زودی مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا را در پیش دارد و به نظر می رسد که تمرکز بایرن مونیخ بیشتر روی آن رقابت ها باشد چرا که قهرمانی در بوندسلیگا دور از دسترس نیست.

1470