عکس؛ دو ستاره منچستریونایتد که در جام جهانی با هم روبرو می‌شوند

عکس؛ دو ستاره منچستریونایتد که در جام جهانی با هم روبرو می‌شوند

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته قرعه کشی رقابت های جام جهانی 2022 قطر انجام شد و در گروه هشتم رقابت ها، پرتغال با اروگوئه، غنا و کره جنوبی همگروه شد و بدین ترتیب کریستیانو رونالدو و یارانش در یکی از بازی های خود باید به مصاف اروگوئه و ادینسون کاوانی بروند.

به گزارش فوتبالی، بازیکنان زیادی در یک باشگاه هستند که باید در رقابت های جام جهانی در قامت تیم های ملی خود با هم روبرو شوند و به مصاف هم بروند. ادینسون کاوانی و کریستیانو رونالدو هم دو تا از این بازیکن ها هستند که در منچستر یونایتد هم‌تیمی هستند اما در جام جهانی باید با هم روبرو شوند. البته باید دید که ادینسون کاوانی تا آن زمان در منچستر یونایتد خواهد ماند یا اینکه در نهایت تصمیم به ترک شیاطین سرخ خواهد گرفت و دیگر در منچستر یونایتد حضور نخواهد داشت.

اروگوئه و پرتغال در جام جهانی 2018 روسیه هم به مصاف هم رفته بودند و این بازی در مرحله یک هشتم نهایی رقابت ها انجام شد و در نهایت اروگوئه با درخشش ادینسون کاوانی موفق شد با نتیجه دو بر یک پرتغال را شکست دهد و یاران کریستیانو رونالدو را از رقابت های جام جهانی حذف کند. اکنون باید دید که در این بازی میان این دو تیم چه نتیجه ای رقم خواهد خورد.

1470