با گلزنی ستاره پرتغالی؛ لیورپول موقتا صدرنشین لیگ برتر انگلیس شد

با گلزنی ستاره پرتغالی؛ لیورپول موقتا صدرنشین لیگ برتر انگلیس شد

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سی و یکم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، لیورپول و واتفورد در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با نتیجه دو بر صفر به سود قرمزپوشان به پایان رسید تا شاگردان یورگن کلوپ بتوانند به طور موقت بالاتر از منچسترسیتی قرار بگیرند و به صدر جدول رقابت های لیگ برتر انگلیس برسند.

به گزارش فوتبالی، رقابت بر سر صدرنشینی و قهرمانی در این فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس داغ است و باید دید که این رقابت داغ به کجا خواهد رسید اما در حال حاضر لیورپول با پیروزی مقابل واتفورد توانست بالاتر از منچسترسیتی قرار بگیرد و صدرنشین شود. منچسترسیتی اگر بازی خود را با پیروزی به پایان برساند، دوباره می تواند صدر جدول را از لیورپول پس بگیرد و باید دید که سیتیزن ها در بازی خود مقابل برنلی چه نتیجه ای خواهند گرفت.

گل های لیورپول را در این بازی دیگو ژوتا و فابینیو به ثمر رساندند. دیگو ژوتا در این روز ها روی فرم است. او در پلی آف جام جهانی هم عملکرد خوبی داشت و برای تیم ملی پرتغال درخشید و به این تیم کمک کرد تا راهی جام جهانی شود اکنون او در لیورپول هم عملکرد خوبی دارد و برای شاگردان کلوپ در این بازی گلزنی کرد.

1470