رونالدو و تحول چشمگیری که در تیم ملی پرتغال رقم زد

رونالدو و تحول چشمگیری که در تیم ملی پرتغال رقم زد

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که جام جهانی 2022 قطر آخرین حضور کریستیانو رونالدو در رقابت های جام جهانی باشد و پس از آن با توجه به شرایط سنی‌اش در جام جهانی 4 سال بعد، حضور نداشته باشد.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو در حال حاضر اسطوره بی رقیب تیم ملی پرتغال است و در کشور پرتغال همه از او به عنوان یک اسطوره ملی یاد می کنند و احترام ویژه ای برای او قائل هستند. کریستیانو رونالدو در روند تیم ملی پرتغال تغییر و تحولی چشمگیر و قابل توجه را ایجاد کرده است به طوری که تیم ملی پرتغال پیش از حضور کریستیانو رونالدو تنها در سه جام جهانی حضور داشته است اما با حضور کریستیانو رونالدو پرتغالی ها به 5 جام جهانی رفته اند و اکنون رونالدو می خواهد در پنجمین جام جهانی خود هم گلزنی کند.

این قضیه برای رقابت های یورو یا همان جام ملت های اروپا هم صادق است. تیم ملی پرتغال پیش از حضور رونالدو در کل تاریخ خود تنها سه بار راهی رقابت های یورو شده بود اما این اتفاق با کریستیانو رونالدو 5 بار رخ داد.

گفتنی است که تیم ملی پرتغال پیش از حضور رونالدو هیچ جامی نبرده بود اما در دوران رونالدو آن ها یک بار قهرمان یورو شدند و یک بار هم لیگ ملت های اروپا را به دست آوردند.

1470