محبی: تلاش می کنیم از پورتو امتیاز بگیریم

محبی: تلاش می کنیم از پورتو امتیاز بگیریم

پایگاه خبری فوتبالی- در هفته بیست و هشتم لیگ برتر پرتغال پورتو صدرنشین مسابقات میزبان سانتاکلارا است. این بازی دوئل دو فوتبالیست ایرانی است؛ مهدی طارمی و محمد محبی.                                    

به گزارش فوتبالی، این بازی در حالی برگزار می شود که پورتو با 73 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و با 6 امتیاز اختلاف نسبت به تیم اسپورتینگ حاشیه امنیت خوبی برای خودش ایجاد کرده و سانتاکلارا هم با 31 امتیاز تیم دهم جدول بحساب می آید و از روزهای بحرانی در نیم فصل نخست فاصله گرفته و خیالش بابت بقاء در جدول بازی ها راحت شده است.

محمد محبی وینگر ایرانی سانتاکلارا که در هفته های اخیر موفق شده 3 گل برای تیمش در لیگ برتر پرتغال به ثمر برساند و حتی دروازه تیم بنفیکا را باز کند یکی از امیدهای تیمش در خط حمله بشمار می رود. او در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: بازی بازی سختی برای ما خواهد بود. پورتو تیم بزرگی است. ما در این فصل دو بار با هم بازی کردیم. یکی در لیگ و یکی در آلیانس کاپ. در یک بازی ما برنده شدیم و در یک بازی هم تیم پورتو. ما به زمین این تیم می رویم که امتیاز بگیریم.

محمد محبی در مورد تقابل با مهدی طارمی در این بازی گفت: مهدی جدا از اینکه همشهری من است یک دوست خوب برای من در پرتغال محسوب می شود. من برای تقابل با مهدی طارمی و هم چنین تیم پورتو در دراگو شور و اشتیاق زیادی دارم و حتما من و همه بچه ها تلاش خواهیم کرد که بازی خوبی از خود به نمایش بگذاریم و در نهایت با امتیاز میدان را ترک کنیم.

صحبت های پایانی وینگر ایرانی تیم سانتاکلارا در مورد حضور در ترکیب تیم ملی و بازی در جام جهانی بود که این چنین گفت: آرزوی هر بازیکنی بر تن کردن پیراهن تیم ملی و بازی در جام جهانی است و من در بازی های باقی مانده تیم سانتاکلارا از جمله دیدار با پورتو تلاش خواهم کرد نمایش خوبی داشته باشم تا یک بار دیگر به اردوی تیم ملی دعوت شوم.

با توجه به حضور محمد محبی در کنفرانس خبری پیش از بازی به نظر می رسد این بازیکن بار دیگر به ترکیب ثابت تیم سانتاکلارا برگردد.

9719