معمای گل مغانلو در آبادان بعد از شادی جنجالی!

معمای گل مغانلو در آبادان بعد از شادی جنجالی!

پایگاه خبری فوتبالی- علی‌رغم ثبت گل اول سپاهان به نام مدافع حریف اما مهاجم طلایی‌پوش به شدت معتقد است که گل اول توسط او وارد دروازه حریف شده است.                                           

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، گل اول سپاهان در روز برد 4 گل طلایی‌پوشان در مقابل صنعت نفت در آبادان در شرایطی به‌ثمر رسید که شهریار مغانلو مهاجم تیم فوتبال سپاهان بعد از به شادی بعد از گل پرداخت و شادمانی عجیبی را از خود در مقابل لنز دوربین عکاسان به اجرا گذاشت، آن‌هم در شرایطی که همگان معتقد بودند که گل توسط رضا یزداندوست وارد دروازه صنعت نفت شده و در واقع یک گل به خودی در این مسابقه به ثبت رسیده است.

با این‌حال شهریار مغانلو در گفتگویی گفت: صددرصد گل اول را من به ثمر رساندم.

جالب آن‌که در فرم پایانی مسابقه هم نام مدافع حریف به عنوان گلزن گل نخست سپاهان به ثبت رسیده است تا این‌گونه مغانلو که روز گذشته نمایش درخشانی در آبادان داشت و توانست گلی دیگر را هم برای تیمش به ثمر برساند، با 8 گل زده در جایگاه چهارم جدول گلزنان بایستد.

در صورت ثبت گل اول سپاهان به نام شهریار مغانلو، مهاجم طلایی‌پوش می‌توانست با 9 گل زده در رتبه‌ی سوم جدول گلزنان مشترکاً در کنار لوسیانو پریرا بایستد اما این‌گونه نشد و گل اول به نام رضا یزدان‌دوست مدافع صنعت نفت (گل به خودی) به ثبت رسید.

9719