جزئیات جلسه نمایندگان فدراسیون فوتبال ایران با رئیس فیفا/ ماجدی: دست و پای ما را در استخر بسته‌اید و می‌گویید شنا کن!

جزئیات جلسه نمایندگان فدراسیون فوتبال ایران با رئیس فیفا/ ماجدی: دست و پای ما را در استخر بسته‌اید و می‌گویید شنا کن!

پایگاه خبری فوتبالی- در نشست بین نمایندگان فدراسیون فوتبال ایران با رئیس فیفا چه حرفهایی رد و بدل شد؟

به گزارش فوتبالی، جدا از بحث‌های کلی در صحبتهای میرشاد ماجدی با اینفانتینو، نشست دیشب این دو نفر در حاشیه مراسم قرعه‌کشی جام جهانی 2022 دو نکته مهم داشت. نکته اول درباره پولهای بلوکه شده ایران در فیفا بود که سرپرست فدراسیون فوتبال از رئیس فیفا درخواست کرد در صورت امکان این مشکل را حل کند تا در آستانه جام جهانی، فدراسیون فوتبال بتواند بودجه لازم برای آماده‌سازی تیم ملی را فراهم کند. ماجدی به رییس فیفا گفته بود معنای بلوکه شدن پولهای فدراسیون فوتبال ایران در فیفا این است که انگار دست و پای یک نفر را بسته باشند و او را داخل استخر بیاندازند و به او بگویند حالا شنا کن!

اینفانتینو هم مثل همیشه قول داد که این مشکل را حل خواهد کرد. وعده‌ای که البته طی سالهای گذشته بارها و بارها داده شده و تا امروز که اتفاق جدیدی در این زمینه رخ نداده است.

مورد بعدی هم سئوال رئیس فیفا از نمایندگان فدراسیون درباره اتفاقات بازی تیم ملی مقابل لبنان در مشهد مقدس بود. اتفاقاتی که باعث شد شایعه نگران‌کننده حذف تیم ملی از جام جهانی هم سر زبان‌ها بیفتد.

گویا سرپرست فدراسیون در پاسخ به سئوال رئیس فیفا، به این نکته اشاره کرده که قرار بود بازی بدون حضور تماشاگر برگزار شود اما نهایتا ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد میزبان تماشاگران شد منتهی نبود زیرساخت‌های لازم برای حضور بانوان تماشاگر در ورزشگاه از یکطرف و یکسری ناهماهنگی‌ها از طرف دیگر باعث شد که بانوان نتوانند وارد ورزشگاه شوند.

ماجدی در ادامه صحبتهایش با اینفانتینو گفت که اگر بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شد قطعا هیچ اتفاقی نمی‌افتاد و بانوان درست مثل بازیهای قبلی تیم ملی بدون مشکل وارد ورزشگاه می‌شدند. هیات ایرانی کلا امیدوار بود که فیفا، فدراسیون فوتبال را درک کند.

گزارش: چیا فوادی