رکوردی تاریخی که رونالدو به دنبال ثبت آن در جام جهانی است

رکوردی تاریخی که رونالدو به دنبال ثبت آن در جام جهانی است

پایگاه خبری فوتبالی - قرعه کشی رقابت های جام جهانی 2022 قطر که در پاییز پیش‌رو قرار است برگزار شود، انجام شد و بدین ترتیب کشور های مختلف رقبای خود را شناختند و باید دید که در رقابت ها چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی پرتغال به خاطر داشتن کریستیانو رونالدو همواره یکی از تیم هایی بوده که در ادوار مختلف جام جهانی مورد توجه قرار داشته است و اکنون هم در رقابت های جام جهانی 2022 قطر پرتغال به همراه رونالدو از تیم های مورد توجه این رقابت ها است و باید دید که رونالدو چه عملکردی در این جام جهانی که احتمالا آخرین جام جهانی او خواهد بود، دارد.

یک رکورد ویژه وجود دارد که کریستیانو رونالدو به دنبال ثبت آن در جام جهانی 2022 قطر است و آن هم گلزنی در 5 دوره جام جهانی است. رونالدو در 4 دوره قبلی جام جهانی یعنی از 2006 به بعد همواره گلزنی کرده است و اکنون جام جهانی قطر می تواند پنجمین دوره ای باشد که کریستیانو رونالدو در آن گلزنی می کند.

البته روند گلزنی رونالدو در جام های جهانی در سال 2014 در آستانه قطع شدن بود اما او یک گل در بازی سوم گروهی مقابل غنا به ثمر رساند و جالب اینکه اکنون دوباره پرتغال با غنا همگروه شده است.

1470