احتمال جذابی که می‌تواند مسی و رونالدو را در فینال جام جهانی به هم برساند

احتمال جذابی که می‌تواند مسی و رونالدو را در فینال جام جهانی به هم برساند

پایگاه خبری فوتبالی - قرعه کشی رقابت های جام جهانی 2022 قطر برگزار شد و بدین ترتیب تیم های مختلف رقبای خود را برای این دوره از رقابت های جام جهانی شناختند و حال باید دید که در رقابت ها چه اتفاقاتی رخ می دهد و در نهایت کدام تیم ها به مراحل بعدی راه پیدا می کنند.

به گزارش فوتبالی، یکی از مسائلی که هواداران فوتبال در این مدت همواره به آن توجه داشته اند، این بوده که احتمال رویارویی مسی و رونالدو را در قالب تیم های ملی آرژانتین و پرتغال بررسی کنند. این جام جهانی با توجه به شرایط سنی مسی و رونالدو ممکن است که آخرین جام جهانی آن ها باشد و با توجه به اینکه آن ها هرگز در این تورنمنت به قهرمانی نرسیده اند، می تواند انگیزه ویژه ای برای این دو فوق ستاره دنیای فوتبال باشد.

آرژانتین در گروه سوم رقابت ها با عربستان، مکزیک و لهستان همگروه شده است و تیم ملی پرتغال هم در گروه هشتم رقابت ها با غنا، اروگوئه و کره جنوبی در یک گروه قرار گرفته است. شرایط گروه بندی به شکلی است که اگر پرتغال و آرژانتین هر دو در گروه خود صدرنشین شوند، فقط و فقط در فینال رقابت ها امکان دارد به هم برخورد کنند. البته باید دید که آرژانتین و پرتغال حتی در صورت صدرنشینی در گروه خود می توانند به فینال برسند تا شاهد تقابل مسی و رونالدو در فینال باشیم یا خیر.

1470