حمله مدافع باتجربه بارسلونا به بارتومئو: او به من و مسی دروغ گفت

حمله مدافع باتجربه بارسلونا به بارتومئو: او به من و مسی دروغ گفت

پایگاه خبری فوتبالی - جرارد پیکه مدافع اسپانیایی بارسلونا یک بار دیگر جوزپ ماریا بارتومئو را به باد انتقاد گرفت و مدعی شد که او رئیس سابق کاتالان‌ها به او و لیونل مسی راجع مسئله بارساگیت دروغ گفته است. 

به گزارش فوتبالی، در بهار سال 2020 رسانه‌های کاتالونیایی ادعا کردند یک شرکت روابط عمومی توسط غول‌های لالیگایی استخدام شده تا محبوبیت باشگاه را کنترل کند و تصویر مثبت‌تری از کارهای پشت پرده بارسا نمایش دهد و در عین حال به خراب کردن شخصیت‌های بزرگ مثل مسی، پیکه و ژاوی بپردازد. بارتومئو که در اکتبر 2020 از سمتش برکنار شد، اذعان کرد که از چنین موضوعی اطلاع ندارد، اما بعدها چیزهای دیگری مشخص شد.

به نقل از سایت گل، پیکه که یکی از مخالفین اصلی بارتومئو بود راجع به رئیس سابق آبی اناری‌ها گفت: "چرا از دست بارتومئو عصبانی هستم؟ چون او راجع به بارساگیت به من دروغ گفت. باشگاه یک شرکتی را استخدام کرد تا به انتقاد از بازیکنان بپردازد و این در حالی بود که او به من و مسی گفت که راجع به این موضوع چیزی نمی‌داند. ما به او گفتیم که این موضوع را پذیرفته‌ایم و انتظار داریم که اقدامات لازم را انجام دهد. سپس فهمیدم که او از ماجرا خبر داشت."

4416