تقابل نساجی با فولاد در غیاب پنج مهره اصلی

تقابل نساجی با فولاد در غیاب پنج مهره اصلی

نساجی در حالی تا دقایقی دیگر در استادیوم امام رضای مشهد پذیرای تیم فولاد خوزستان خواهد بود که در این بازی 5 مهره کلیدی و تاثیر گذار خود را در اختیار ندارد.

به گزارش فوتبالی، اولین غایب کلیدی نساجی حامد شیری، کاپیتان این تیم است که پیش از این در قلب خط دفاعی نساجی به میدان می‌آمد. او به دلیل 4 اخطاره شدن قادر به همراهی تیم مازنی در این بازی مهم نیست و همین موضوع موجب ایجاد تغییراتی در خط دفاعی نساجی شده است.

از سویی اکبر صادقی، هافبک دفاعی نساجی که به‌تازگی رکورددار بازی در لیگ برتر شده است به دلیل مصدومیت در این بازی نخواهد بود. نام کریم اسلامی بهترین گلزن نساجی، که تا به این جای کار 6 بار برای تیمش گلزنی کرده است، نیز در لیست نساجی به چشم نمی‌خورد و به نظر می‌رسد او هم به دلیل مصدومیت شانس همراهی تیم نساجی در بازی با فولاد را از دست داده است.

از حضور فرزاد زامهران، وینگر تکنیکی نساجی هم در لیست این تیم در بازی با فولاد خبری نیست و به نظر می‌رسد او به دلیل جراحی کتف به این زودی در ترکیب تیم مازنی حاضر نخواهد شد و هم‌چنین حضور مهرداد عبدی را در لیست یازده نفره ساکت الهامی شاهد نیستیم و به نظر می‌رسد او که مصدومیتی مشابه با فرزاد زامهران را تجربه کرده هنوز از بند مصدومیت رهایی پیدا نکرده است. در غیر این‌صورت شاهد حضور او در ترکیب ثابت تیم نساجی می‌بودیم چرا که همواره یکی از بازیکنان کلیدی نساجی به شمار می‌رفت.

البته او بر خلاف چهار بازیکن دیگر در لیست نساجی برای برای بازی با فولاد قرار گرفته اما در ترکیب اصلی به میدان نیامده است و این نشان می‌دهد به دلیل مصدومیت ساکت الهامی اگر مجبور نشود از او در ترکیب تیم بهره نخواهد برد.

نکته جالب اینکه ساکت الهامی پیش از بازی و در کنفرانس خبری گفته بود نساجی با 11 بازیکن هم برای برد بازی خواهد کرد.

9719