افشاگری الخلیفی درباره سوپرلیگ و پیشنهاد سرسام آور فلورنتینو پرز

افشاگری الخلیفی درباره سوپرلیگ و پیشنهاد سرسام آور فلورنتینو پرز

پایگاه خبری فوتبالی - ناصر الخلیفی مالک متمول قطری پاریسن ژرمن فاش کرد که آن‌ها پیشنهاد 400 میلیون یورویی از طرف فلورنتینو پرز رئیس اصلی سوپرلیگ دریافت کرده بودند. 

به گزارش فوتبالی، در این فصل رقابت بین فلورنتینو پرز و ناصر الخلیفی در داخل و خارج از زمین بسیار داغ بوده است. در تابستان گذشته پرز با پیشنهادهای 160 و 180 میلیون یورویی برای خرید کیلیان امباپه سوپراستار فرانسوی پی‌اس‌جی اقدام کرد، اما الخلیفی هر دو پیشنهاد را رد و چندین بار ناراحتی‌اش را از رفتار رئیس رئال مادرید ابراز کرد. 

به نقل از سایت گل، چند هفته پیش نیز لوس بلانکوس موفق شد با هت تریک کریم بنزما پاریس را در سانتیاگو برنابئو مغلوب کند تا مسی، نیمار و امباپه حذف زودهنگامی از لیگ قهرمانان داشته باشند. پیش از آن دیدار، الخلیفی و پرز در مجلل ترین رستوران شهر مادرید با یک دیگر ناهار خوردند. مالک قطری حالا در مصاحبه‌ای با بی بی سی اسپورت افشا کرد که پرز به آن‌ها برای پیوستن به سوپر لیگ پیشنهاد بسیار بزرگی داده. الخلیفی گفت: "آن‌ها برای پیوستن پاریسن ژرمن به سوپر لیگ چک 400 میلیون یورویی دادند. اما من آن را رد کردم و سپس در محافل عمومی و رسانه‌ها جار زدند که اصلا از پی‌اس‌جی دعوت نکرده‌اند. پرز می‌خواست پشت سر من کارهای عجیبی انجام دهد، واسه همین با او سخت برخورد می‌کنم."

4416