درخواست اعضای مجمع فدراسیون فوتبال برای برخورد با عاملان اتفاقات مشهد

درخواست اعضای مجمع فدراسیون فوتبال برای برخورد با عاملان اتفاقات مشهد

پایگاه خبری فوتبالی- حواشی مربوط به برگزاری بازی تیم ملی مقابل لبنان در مشهد کماکان ادامه دارد.

به گزارش فوتبالی، بعد از آنکه از ورود بانوان طرفدار تیم ملی به استادیوم امام رضا(ع) جلوگیری و فیلم‌های مربوط به آن در فضای مجازی وایرال شد، این خبر نگران‌کننده به گوش رسید که شاید فیفا بخواهد به خاطر این موضوع تیم ملی را از جام جهانی محروم کند.

خبری که تکذیب شد منتهی طبق گزارش سایت طرفداری، این مساله به معنای فراموشی اتفاقات مشهد نیست و اعضای مجمع فدراسیون فوتبال به دنبال برخورد با عوامل این اتفاق در فدراسیون هستند.

بر اساس این گزارش، 33 عضو مجمع عمومی فدراسیون فوتبال با امضای نامه سرگشاده‌ای، خواهان تشکیل جلسه اضطراری مجمع و برخورد جدی با عامل اصلی جنجال های پیش آمده در حاشیه بازی ایران و لبنان به میزبانی مشهد شدند.

به گفته یکی از اعضای مجمع فدراسیون فوتبال، سی و سه نفری که بیانیه را امضا کرده‌اند، احسان اصولی(رئیس هیات فوتبال استان خراسان رضوی و عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال) را مقصر ردیف اول اتفاقات مشهد می دانند و البته خواهان پاسخگویی سایر کسانی هستند که در این راه با رئیس هیات فوتبال استان خراسان رضوی و عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال همراه و همسو شدند. 

متن این بیانیه به شرح زیر است: 

احتراماً اینجانبان ضمن تقبیح حوادث تلخ بوجود آمده در مسابقه فوتبال ایران و لبنان در مشهد و عذرخواهی از مردم عزیز کشورمان علی الخصوص بانوان محترم این سرزمین، خواهان پاسخگویی صریح اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال هستیم.

اینکه چه کسانی با انجام تخلف یا سؤ مدیریت شیرینی رفتن به جام جهانی را به کام ملت تلخ کردند و یا با چه نیتی خطر آسیب به فوتبال ملی و منافع ملی را افزایش دادند، در حالیکه میدانستند این خطرات وجود دارد، باید بررسی شود و عضو یا اعضای مقصر قطعاً باید پاسخگوی رفتار و عملکرد خویش به افکار عمومی و مجمع فدراسیون فوتبال باشند. لذا مجمع عمومی که مهمترین رکن فوتبال کشور است، در اولین جلسه اضطراری، پیگیر موارد فوق خواهد بود و علاوه بر دفاع از کیان فوتبال کشور و منافع ملی در حوزه فوتبال با خاطیان مماشاتی نخواهد کرد."

ظاهرا این اعضا برای برگزاری مجمع عمومی فوق العاده در حال تلاش هستند.

1984