درخواست مدافع چلسی برای پیوستن به یوونتوس: دستمزد 10 میلیون یورویی

درخواست مدافع چلسی برای پیوستن به یوونتوس: دستمزد 10 میلیون یورویی

پایگاه خبری فوتبالی- آنتونیو رودیگر، مدافع کلیدی باشگاه چلسی، برای انتقال به یوونتوس دستمزد سالانه 10 میلیون یورو را طلب کرده‌است.

به گزارش فوتبالی، قرارداد فعلی مدافع آلمانی با چلسی در تابستان امسال به‌پایان می رسد. آبی‌ها قصد دارند قرارداد بازیکن خود را تمدید کنند، اما تاکنون در متقاعد کردن او ناکام بوده‌اند. بیانکونری آماده می‌شود تا او را با انتقالی آزاد به خدمت گیرد.

به نقل از کالچومرکاتو، غول های سری‌آ مایلند بدون احتساب پاداش به این بازیکن 29 ساله 6 میلیون یورو در سال پیشنهاد دهند. با این حال، رودیگر 30 میلیون یورو برای امضای قرارداد و دستمزدی سالیانه 10 میلیون یورویی را برای این انتقال درخواست کرده‌است.

یوونتوس همچنان مشتاق مذاکره برای کاهش قرارداد است و در رقابت برای امضای قرارداد با او پیشتاز است. آن‌ها باید پیش‌از اقدام مشابه از طرف سایر قدرت‌های فوتبال اروپا توافق نهایی را انجام دهند.

باتوجه به‌اینکه قرارداد رودیگر در انتهای فصل به‌اتمام می‌رسد و او بدون پرداخت هزینه‌ای می‌تواند باشگاه جدید خود را انتخاب کند، قطعا یکی از گزینه‌های محبوب بازار نقل‌وانتقالات تابستانی خواهد بود. ماندن در استمفوردبریج را نیز نمی‌توان به‌طور قطعی رد کرد.

از زمان شروع کار توماس توخل در چلسی، رودیگر بار دیگر به مهره کلیدی آبی‌ها تبدیل شد. این مدافع آلمانی، فصل گذشته یکی از ارکان اصلی قهرمانی باشگاه در لیگ قهرمانان اروپا بود.

9719