مهاجم بازنشسته بارسلونا: می‌خواهم دوباره فوتبال بازی کنم

مهاجم بازنشسته بارسلونا: می‌خواهم دوباره فوتبال بازی کنم

پایگاه خبری فوتبالی- سرخیو آگوئرو در ماه دسامبر به دلیل یک مشکل قلبی مجبور به بازنشستگی از فوتبال شد، اما مهاجم بازنشسته آرژانتینی همچنان عشق خود را به فوتبال حفظ کرده و به فکر پوشیدن دوباره کفش هایش است.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن 33 ساله درشرایطی که تنها جندماه از انتقالش از منچسترسیتی به بارسلونا گذشته بود، به دلیل مشکل قلبی مجبور به آویختن کفش‌هایش شد.

آگوئرو به TyC Sports گفت: "دیروز به ذهنم خطور کرد که می توانم دوباره فوتبال بازی کنم. دکترها به من گفتند که باید پنج یا شش ماه دور از میادین بمانم، اما می‌خواهم دوباره تمرین کنم. من می‌خواهم تفریحی بازی کنم. مرا برای بازی به میامی دعوت کردند و من نرفتم. می‌خواهم با دکترم صحبت کنم."

آگوئرو همچنین درباره شانس آلبی‌سلسته در جام جهانی 2022 قطر صحبت کرد. او افزود: "شما باید بازی ها و قرعه‌کشی را تماشا کنید، که مهم است، اما آرژانتین همیشه مدعی قهرمانی در جام جهانی است. در چند بازی اول، تیم شروع به ایجاد هماهنگی لازم می‌کند. بازی اول همواره بدترین و سخت‌ترین است."

آگوئرو در ادامه اعتراف کرد که هنوز به پدربزرگ پسرش، دیگو مارادونا که در نوامبر 2020 درگذشت، فکر می کند.

آگوئرو خاطرنشان کرد: "وقتی با (پسرم) بنجا صحبت می کنم، انگار (دیگو) هنوز اینجاست. بنجا همیشه او را به یاد می آورد. اما خب بله، شما همیشه باید او را در ذهن داشته باشید."

9719