واکنش زلاتان به ناکامی سوئد در صعود به جام جهانی و نقشه‌اش برای فصل آینده

واکنش زلاتان به ناکامی سوئد در صعود به جام جهانی و نقشه‌اش برای فصل آینده

پایگاه خبری فوتبالی - زلاتان ابراهیموویچ ستاره سوئدی 40 ساله میلان از ناکامی تیم ملی کشورش در راهیابی به جام جهانی 2022 بسیار ناراحت است، اما تائید کرد که در فصل آینده برای میلان بازی خواهد کرد. 

به گزارش فوتبالی، سه شنبه شب تیم‌های لهستان و سوئد از چهارچوب مرحله پلی آف جام جهانی 2022 قطر مقابل هم صف آرایی کردند که در پایان لهستان با گل‌های روبرت لواندوفسکی و زلینسکی به پیروزی دو بر صفر دست یافت تا بدین ترتیب سوئد نتواند جواز حضور در قطر را کسب کند. زلاتان در این بازی از دقیقه 79 وارد میدان شد، اما نتوانست نتیجه را به نفع سوئد بازگرداند. 

به نقل از دیلی اسپورتس، زلاتان که به خاطر سن و سال بالایش قراردادهای طولانی مدت امضا نمی‌کند، راجع به آینده فوتبالی‌اش در سن سیرو گفت: "تا زمانی که سالم و سرحال باشم، به بازی کردن ادامه خواهم داد. اگر بدانم هنوز تاثیرگذارم، بازی خواهم کرد."

"حذف سوئد؟ نمی‌خواهم راجع به این موضوع فکر کنم. شما از من دیگر جوابی نخواهید شنید، چون ما پیروز نشدیم و نتوانستیم به جام جهانی قطر راه پیدا کنیم."

زلاتان ابراهیموویچ بازی اول پلی آف مقابل جمهوری چک را که با پیروزی 1-0 سوئد به پایان رسید را به خاطر محرومیت از دست داده بود و در کل نتوانست کمک حال یارانش در راه صعود به جام جهانی شود. 

4416