افشاگری سرمربی یوونتوس: با رئال مادرید قرارداد امضا کرده بودم!

افشاگری سرمربی یوونتوس: با رئال مادرید قرارداد امضا کرده بودم!

پایگاه خبری فوتبالی - ماسمیلیانو آلگری سرمربی ایتالیایی یوونتوس فاش کرد که که در ماه می 2021 با رئال مادرید به توافق داخلی رسیده بوده، اما به یک باره تصمیمش را تغییر داد و به بانوی پیر بازگشت تا دومین حضورش را در آلیانز استادیوم تجربه کند. 

به گزارش فوتبالی، در ماه می تکنسین ایتالیایی به تورین بازگشت تا یووه را پس از تجربه کردن فصلی فاجعه بار با پیرلو به شکوه گذشته‌اش بازگرداند. آلگری که سابقه فتح 5 سری آ و دو فینال لیگ قهرمانان اروپا را با بیانکونری در کارنامه دارد، شروع بسیار بدی در این فصل داشت، اما بار دیگر توانست خودش را به جمع 4 تیم برتر برساند. 

به نقل از سایت گل، حالا سرمربی سابق میلان فاش کرد که او در آستانه جانشینی زین الدین زیدان در رئال مادرید قرار داشت. او در این باره به مجله GQ گفت: "من قبلا یک توافق نامه‌ای با رئال مادرید امضا کرده بودم. سپس صبح روز بعد به فلورنتینو پرز زنگ زدم و به او گفتم که قادر به آمدن به مادرید نیستم، چون یوونتوس را انتخاب کرده بودم. او از من تشکر کرد. از زمانی که یووه با من تماس گرفت، در دلم شک نداشتم که باید به این باشگاه برگردم."

از نظر سطح حرفه‌ای، اگر سرمربی رئال مادرید می‌شدم، آن وقت مسیر موفقیت آمیزی در شغلم داشته‌ام. میلان، یووه و سپس رئال مادرید. اما در زندگی شما همیشه نمی‌توانید همه چیز را داشته باشید. من بابت سرمربیگری میلان و یوونتوس به خودم افتخار می‌کنم."

4416