خانه بکام مورد سرقت قرار گرفت (عکس)

خانه بکام مورد سرقت قرار گرفت (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - خانه دیوید بکام ستاره اسبق تیم‌های منچستریونایتد و رئال مادرید در لندن مورد سرقت توسط یک مرد نقاب‌دار قرار گرفت. 

به گزارش فوتبالی، این دزدی توسط پسر 17 ساله خانواده، کروز کشف شد. او که پس از تفریح با دوستانش به خانه بازمی‌گشت، متوجه یک پنجره شکسته در اتاق مهمان شد. این سرقت در حالی رخ داد که همسر و دختر هفت ساله بکام در خانه حضور داشتند. یک منبع آگاه در این باره به نشریه SUN گفت: "متاسفانه خانواده بکام قربانیان جدید سرقت‌های حرفه‌ای در این منطقه شده‌اند. خوشبختانه مجرمین فقط توانستند به یک اتاق خواب دستبرد بزنند و بعد از آن فرار کردند. 

به نقل از مارکا، روزنامه دیلی میل مدعی است که سارق پنجره طبقه بالای خانه را شکست که بیش از 47 میلیون یورو ارزش دارد. 

ستاره سال‌های نه چندان دور تیم ملی انگلستان، سریعا به پلیس اطلاع داد و آن‌ها نیز کارشان روی این پرونده آغاز کردند. گفته می‌شود که سارق توانسته چند هزار یورو به اضافه چند وسیله الکتریکی به سرقت ببرد و همچنین گزارش‌ها حاکی از آن است که در همان شب، دو مورد سرقت دیگر در همان منطقه انجام شده است. 

این اولین باری نیست که منزل بکام دستبرد زده می‌شود. بار گذشته در سال 2018 رخ داد که دزدان از سفر خانواده بکام به استرالیا خبر داشتند و توانستند به خانه او بروند. 

4416