واکنش جالب ستاره سنگالی لیورپول به پیروزی مقابل صلاح و مصر در پلی آف جام جهانی

واکنش جالب ستاره سنگالی لیورپول به پیروزی مقابل صلاح و مصر در پلی آف جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی - سادیو مانه ستاره تیم ملی سنگال و لیورپول مدعی است که او در تقابل با محمد صلاح و مصر خوش شانس بوده. 

به گزارش فوتبالی، سه شنبه شب سنگال موفق شد با پیروزی در ضربات پنالتی مقابل مصر، جواز راهیابی به جام جهانی 2022 قطر را کسب کند. شیرهای آفریقا در دور رفت برابر شاگردان کارلوس کی‌روش با حساب یک بر صفر شکست خوردند، اما در دیدار برگشت موفق به جبران این نتیجه و در نهایت، پیروزی در ضربات پنالتی شدند. این دومین بار در سال 2022 است که مانه موفق به شکست دادن محمد صلاح می‌شود. دفعه گذشته سنگال در فینال جام ملت‌های آفریقا توانست مصر را از پیش رو بردارد. محمد صلاح، احمد زیزو و مصطفی محمد نتوانستند پنالتی‌های خود را برای مصر گل کنند.

به نقل از سایت گل، مانه که خود پنالتی نهایی سنگال را زد، به خبرنگاران گفت: "من دوبار بردم و صلاح دوبار باخت. من خوش شانس‌تر بودم. خیلی خوشحال و مفتخرم که توانستیم قهرمان جام ملت‌های آفریقا شویم و حالا به جام جهانی راه یافتیم. این آرزوی همیشگی من بود."

"بازی بسیار سختی برای ما و مصری‌ها بود. هواداران، ما را به سمت پیروزی هل دادند و ما از جنگیدن دست برنداشتیم. می‌دانستیم که بازی آسانی نخواهیم داشت، اما تا زمان رسیدن به گل، حریف را تحت فشار قرار دادیم." 

4416