واکنش اینستاگرامی رونالدو به مسجل شدن صعود پرتغال به جام جهانی

واکنش اینستاگرامی رونالدو به مسجل شدن صعود پرتغال به جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو فوق ستاره تیم ملی پرتغال و باشگاه منچستریونایتد از طریق اینستاگرام، خوشحالی‌اش را با هوادارانش به اشتراک گذاشت. 

به گزارش فوتبالی، سه شنبه شب تیم ملی پرتغال موفق شد با درخشش برونو فرناندز و دو گلی که این ستاره تاثیرگذار به ثمر رساند، با نتیجه 2-0 از سد مقدونیه شمالی بگذرد تا جواز حضور در جام جهانی 2022 قطر را کسب کند. در حالی که بسیاری فکر می‌کردند که رونالدو و یارانش راه بسیار سختی برای صعود به جام جهانی دارند، اما با حذف ناباورانه ایتالیا مقابل مقدونیه شمالی، باعث شد این راه هموار شود تا فاتح 5 توپ طلا برای پنجمین بار متوالی در جام جهانی حضور پیدا کند. این ستاره 36 ساله از جام جهانی 2006 در تمامی تورنمنت‌ها حضور داشته است.

به نقل از سایت گل، ستاره سابق رئال مادرید و یوونتوس در اینستاگرام نوشت: "به هدفمان رسیدیم و حالا در جام جهانی قطر هستیم. در جایگاه حقیقی خودمان قرار داریم. از تمامی مردم پرتغال بابت حمایت‌های خستگی‌ناپذیرشان تشکر می‌کنم. زنده باد پرتغال!"

رونالدو در 4 دوره جام جهانی، هفده بار برای پرتغالی‌ها به میدان رفته و توانسته 7 گل نیز برای تیم ملی کشورش به ثمر برساند. البته 4 گل از این 7 گل، در جام جهانی 2018 روسیه به ثمر رسید و او توانست در مقابل اسپانیا هت تریک کند.

4416