سرمربی سابق رئال مادرید آب پاکی را روی دست شیاطین سرخ ریخت

سرمربی سابق رئال مادرید آب پاکی را روی دست شیاطین سرخ ریخت

پایگاه خبری فوتبالی - جولن لوپتگی سرمربی سویا تاکید کرد که از حضور در این باشگاه بسیار خوشحال است و قصد رفتن به منچستریونایتد را ندارد. 

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ درصدد انتخاب کردن یک سرمربی جدید برای فصل آینده هستند. آن‌ها فصل را با اوله گونر سولشر شروع کردند، اما نتایج بد این سرمربی نروژی باعث شد تا جایگاهش را از دست بدهد و رالف رانگنیک به عنوان جانشین موقت منصوب شود، اما اوضاع در الدترافورد زیر نظر این سرمربی آلمانی نیز بهبود نیافت. حالا سران من یونایتد لیست بلندی از کاندیداهای احتمالی در اختیار دارند و گفته می‌شود که نام جولن لوپتگی سرمربی سابق سویا نیز در آن است. 

به نقل از سایت گل، لوپتگی به ABC Sevilla گفت: "من بارها گفته‌ام جایی هستم که دوست دارم باشم. من این‌جا خوشحالم. در این باشگاه می‌توانم به بهترین شکل، سطح کاری‌ام را ارتقا دهم. هیچ شکی ندارم و هنوز روی اهدافم مصمم هستم. واقعا از حضور در چنین باشگاهی لذت می‌برم. از همان روز اول حس اعتماد به نفس را در میان تمامی نفرات و اعضای سویا حس کردم." 

سای گل مدعی است که لوپتگی یکی از چهار گزینه اصلی سران من یونایتد برای جانشینی سولشر در ماه نوامبر 2021 بود. اریک تن هاگ، مائوریسیو پوچتینو و لوئیز انریکه دیگر گزینه‌های اصلی یونایتد برای فصل بعد هستند.

4416