فاطمه شریف: یک پله دیگر به قهرمانی نزدیک شدیم/ از سرپرست رقیب انتظار بیشتری داشتم

فاطمه شریف: یک پله دیگر به قهرمانی نزدیک شدیم/ از سرپرست رقیب انتظار بیشتری داشتم

پایگاه خبری فوتبالی-سرمربی تیم فوتسال بانوان نصر فردیس پس از صعود تیمش به فینال لیگ، در جمع خبرنگاران نسبت به حواشی فضای مجازی واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال زنان ایران، نصر فردیس توانست با 5 گل ملی حفاری اهواز را شکست دهد و در مجموع با نتیجه 10-2 به فینال راه پیدا کند.

فاطمه شریف در پایان بازی و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به تیم ملی حفاری خسته نباشید می‌گویم. علی‌رغم اینکه بازی رفت را 5-2 واگذار کرده بودند، امروز جانانه جنگیدند و بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.

سرمربی نصر فردیس ادامه داد: از بازیکنان خوب تیم خودمان تشکر می‌کنم که امروز الحق و الانصاف تمام نکات تاکتیکی را که در طول تمرین کار شده بود اجرا کردند و توانستیم 5 گل به ثمر برسانیم.

وی ضمن قدردانی از مدیریت باشگاه نصر فردیس، تصریح کرد: با وجود تمامی مشکلات موجود در تعطیلی ایام عید، مدیران باشگاه شرایط لازم را فراهم کردند تا تمرینات خوبی داشته باشیم و امروز ماحصل آن را ببینیم.

شریف درخصوص احساسش پس از راهیابی به فینال لیگ، خاطرنشان کرد: امروز توانستیم یک پله دیگر به هدف مان نزدیک شویم و امیدوارم بتوانیم بازی رفت و برگشت فینال را هم با همین اقتدار انجام دهیم و به مقام قهرمانی دست یابیم.

وی درخصوص اظهارات عجیب سرپرست باشگاه ملی حفاری در فضای مجازی، متذکر شد: ما و کل باشگاه نصر فردیس درپی آن هستیم که در عمل پاسخ صحبت‌ها را بدهیم و در زمین بازی کنیم؛ تا اینکه در فضای مجازی حاشیه ایجاد کنیم. از خانم زیبا به عنوان یک مدیر باسابقه انتظار چنین صحبت‌هایی نداشتم.

1377