نصر فردیس و پیکان مسافر فینال لیگ برتر فوتسال بانوان شدند

نصر فردیس و پیکان مسافر فینال لیگ برتر فوتسال بانوان شدند

پایگاه خبری فوتبالی-در دور برگشت مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال زنان، تکلیف دو تیم صعود کننده به فینال مشخص شد.

به گزارش فوتبالی، از ساعت 11 امروز دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان ایران برگزار شد و تیم‌های برنده دور رفت به فینال صعود کردند.

پیکان تهران1-مس رفسنجان1/ خودروسازان تخته گاز به سوی فینال

دیدار رفت دو تیم با برتری 1 بر صفر پیکانی‌ها به پایان رسید. این دیدار در نیمه نخست چندان مهیج نبود. دوتیم گاه دروازه یکدیگر را تهدید می‌کردند اما این حملات گلی در بر نداشت و نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید. در نیمه دوم مسی‌ها به فشار حملات خود افزودند و سرانجام توسط مهسا کمالی در دقیقه 23 به گل رسیدند. اما این پایان کار نبود و شاگردان نیلوفر اردلان یک دقیقه بعد، این گل را با گل زیبا افروغ پاسخ دادند تا این بازی با تساوی 1-1 و مجموع 2-1 به سود پیکان به پایان برسد. با این اوصاف یک پای فینال حساس لیگ برتر فوتسال بانوان، خودروسازان تهرانی هستند.

نصر فردیس5-ملی حفاری اهواز0/ خط و نشان برای قهرمانی

دیدار رفت دو تیم با نتیجه 5-2 به سود نصر فردیس به پایان رسید. جبران نتیجه دیدار رفت برای اهوازی‌ها بسیار سخت بود و همانطور که قابل پیش‌بینی بود، زور حملات میهمان به حریف نرسید و نصر فردیس با حملات متعدد خود توپ را به دروازه مهمان می‌دوخت. فردیسی‌ها در این دیدار توانستند 5 بار دروازه حریف را باز کنند. مهتاب بنایی(3) و سارا شیربیگی(2) گلزنان نصر فردیس در این دیدار بودند و پای حکم صعود این تیم به فینال امضا زدند.

حال باید دید که در دیدار فینال مابین نصر فردیس و پیکان تهران چه نتیجه‌ای رقم خواهد خورد؟ بازیکنانی که فصل قبل در شاکله تیم‌های دیگری مقابل هم قرار گرفته بودند، اکنون در فینال دوباره روبروی یکدیگر حاضر خواهند شد.

1377