لیگ یک/ سایپا صفر - مس شهربابک 2/ شکست سایپا با یک گل جنجالی

لیگ یک/ سایپا صفر - مس شهربابک 2/ شکست سایپا با یک گل جنجالی

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتبال سایپا نتوانست از فرصت میزبانی برابر مس شهربابک استفاده کند و برابر این تیم تن به شکست داد.

به گزارش فوتبالی، در یکی دیگر از دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ دسته یک، تیم فوتبال سایپا در زمین خانگی خود میزبان مس شهر بابک بود. شاگردان روانخواه با هدف کسب پیروزی در این دیدار و فراموشی شکست هفته قبل برابر خیبر خرم آباد پای به زمین مسابقه گذاشتند که در این امر ناکام بودند.

سایپا همچون دیدارهای گذشته با ارائه یک بازی مالکانه این مسابقه را آغاز کرده بود اما روی پاس اشتباه سنگربان این تیم، فرزاد طیبی با شوتی از پشت محوطه جریمه گل نخست بازی را برای مس شهربابک به ثمر رساند.

پس از این گل سایپا برای رسیدن به گل تساوی سخت در تلاش بود اما این تیم ار فرصت هایش بهره ای نبرد و در سمت مقابل مسی ها نیز چند موقعیت ایده آل را از دست دادند تا نیمه اول با یک گل به سود مس شهربابک به پایان برسد.

در نیمه دوم سایپا رویکرد نیمه نخست خود و تلاش برای ایجاد موقعیت را ادامه داد اما ضربات شاگردان روانخواه راهی به درون دروازه پیدا نکرد تا باز هم روی اشتباه یکی از بازیکنان خودروسازان، مسی ها صاحب توپ شدند و بازیکن این تیم با عبور از دروازه بان سایپا، ضربه اش را به سمت دروازه زد.

صحنه گل جنجالی مس شهربابک که کمک داور اعتقاد دارد توپ از خط دروازه عبور کرده است.

این توپ پیش از ورود به درون دروازه، توسط یکی از مدافعین سایپا برگشت داده شد اما کمک داور این دیدار اعتقاد داشت که توپ از خط عبور کرده که این مسئله با اعتراض شدید بازیکنان و نیمکت سایپا همراه بود.

در نهایت این بازی با نتیجه دو بر صفر به سود مس شهر بابک به پایان رسید تا این تیم به روند 8 هفته عدم پیروزی (7 تساوی و یک شکست) پایان داده و طعم برد را بچشد. با این 3 امتیاز، مس شهر بابک به رتبه هشتم جدول رده بندی صعود کرد و سایپا در رتبه یازدهم باقی ماند.

6641