لیگ یک/ ماشین‌سازی صفر - ویستاتوربین صفر/ سیو نجات‌بخش برای قعرنشینی نماینده تبریز

لیگ یک/ ماشین‌سازی صفر - ویستاتوربین صفر/ سیو نجات‌بخش برای قعرنشینی نماینده تبریز

پایگاه خبری فوتبالی- تیم‌های ویستاتوربین و ماشین‌سازی تبریز در دیداری کم‌موقعیت به تساوی ۰ - ۰ رسیدند.

به گزارش فوتبالی، در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ آزادگان و در شرایطی که ماشین سازی نیاز مبرمی به پیروزی در این بازی داشت، شاگردان علی ابراهیمیان در ورزشگاه بنیان دیزل به مصاف ویستاتوربین رفتند و نتوانستند حریف را شکست دهند.

مهم‌ترین موقعیت بازی در دقیقه ۴۵ و روی یک خطا در داخل محوطه جریمه از سوی بازیکنان ویستاتوربین رقم خورد و امیر شهیم پشت ضربه پنالتی قرار گرفت؛ او توپ را به گوشه سمت چپ دروازه زد اما گلر ویستا با واکنش بسیار خوب دروازه تیمش را بسته نگه داشت تا نیمه اول با تساوی ۰-۰ به پایان برسد.

در نیمه اول ویستا هم یک موقعیت داشت که روی ضربه کرنر به دست آمد اما مدافع پیش تاخته این تیم نتوانست گل برتری تیمش را بزند.

در نیمه دوم با وجود تعویض های پرتعداد اما بازیکنان دو تیم اغلب ناکام بودند؛ آیدین قهرمانی یک بار با شوت دروازه ویستا را تهدید کرد که این توپ گل نشد و ویستا هم دو بار با ارسال ها تلاش داشت تا به گل برسد.

در یک صحنه مرتضی نگهداری به خوبی از سمت راست بازیکن ماشین سازی را دریبل زد و توپ را روی دروازه فرستاده اما مهاجم ویستا یک قدم کم آورد و نتوانست ضربه آخر را بزند.

در آخرین دقایق بازی نیز رضا شربتی یک موقعیت خوب در داخل محوطه به دست آورد که ضربه او هم در اختیار گلر ماشین سازی قرار گرفت.

با تساوی در این بازی ماشین سازی ۱۰ امتیازی شد و ویستاتوربین هم به بیست و هفتمین امتیاز فصل رسید. ماشین سازی همچنان قعرنشین جدول است اما ویستا در اولین فصل حضور در لیگ آزادگان خیال خود را از حفظ سهمیه راحت کرده است.

6641