جلوتر از بارسلونا و لیورپول؛ آرسنال در آستانه خرید مهاجم هلندی 42 میلیونی

جلوتر از بارسلونا و لیورپول؛ آرسنال در آستانه خرید مهاجم هلندی 42 میلیونی

پایگاه خبری فوتبالی- آرسنال در تعقیب‌وگریز برای مهاجم هلندی پی‌اس‌وی پیشگام است و این بازیکن یکی از گزینه‌های توپچی‌ها برای جبران کمبود نفرات در خط‌حمله است.

به گزارش فوتبالی، آرسنال فرصت مناسبی دارد تا بتواند به مشکلات مهم خود در خط‌حمله را کاهش دهد.

یک نشریه هلندی ادعا می‌کند کودی گاکپو از پی‌اس‌وی آیندهوون، علیرغم علاقه لیورپول و بارسلونا، تمایل زیادی به‌سمت شمال لندن دارد.

گاکپو می تواند هم به‌عنوان مهاجم مرکزی و هم به‌عنوان وینگر چپ بازی کند، به این معنی که انعطاف‌پذیری بالایی در خط‌حمله دارد و می‌تواند با گابریل مارتینلی، گزینه اصلی توپچی‌ها در جناح چپ، رقابت قابل‌توجهی داشته‌باشد.

این بازیکن 22 ساله تا به اینجای فصل در تمامی رقابت‌ها برای تیم هلندی، در 37 بازی 16 گل به‌ثمر رسانده و 15 پاس‌گل داده‌است. با وجود تمدید قرارداد در ژانویه، انتظار می‌رود که در صورت ارائه یک پیشنهاد معقول، تیم دوم جدول هلند با فروش ستاره جوان خود موافقت کند.

آرسنال در این تابستان دو مهاجم خود، الکساندر لاکازت و اِدی انکتیا، را از دست می‌دهد. این زوج از زمانی که پیرامریک اوبامیانگ در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی از جمع توپچی‌ها جدا شد، بار خط‌حمله تیم آرتتا را به‌دوش کشیدند. با این وجود، قرارداد آن‌ها در پایان فصل به‌اتمام می‌رسد و احتمالا امارات را ترک خواهند کرد.

با وضعیت فعلی آرسنال در جدول لیگ برتر و کسب احتمالی سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، آرسنال در نقل‌وانتقالات تابستانی شانس بالایی برای انجام خریدهای قابل‌توجه دارد.

9719